eDreams
Lol.travel
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 9. august 2021

Vi fikk en svært hyggelig mottakelse med kaffe og nydelig hjemmebakt stikkelsbærkake.

Deilig 3 retters middag med "Michelin" pølse, kjøttkaker og rabarbrakompott.
Med innlagt besøk i Eirik-stua, fortelling og lokal cider.

Det personlige preget, nydelige antikke rom og atmosfæren gjorde dette til en strålende bryllupsdags-opplevelse som blir husket lenge.

5-stjerners!

Takk fra Helle og Dag Frode

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, dag0609
Anmeldt 2. august 2021

Vi hadde stor forventning til oppholdet på Jaunsen Gjestgjevarstad, ettersom vi hadde lest så mange gode anmeldelser om stedet. Vi ble ikke skuffet. Hotellet med 8 rom er både gammelt og skjevt, men du verden for en sjarm det har. Når denne toppes med en særdeles hyggelig vertinne, god middag på kvelden – med rause porsjoner, deilig frokost, og god dobbeltseng, - ja da er det virkelig godt å være gjest. Gratis kaffe og kake til gjestene klokka 16, og gratis parkering. Vi håper å komme tilbake til dette vidunderlige sted - ved en senere anledning :))

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Einarsoll
Anmeldt 30. juli 2021

Fra å ikke hørt om stedet ble vi tatt på sengen over en fantastisk velkomst. Vi spiste god middag, fikk historien om stedet. God frokost dagen etterpå. Kan anbefale stedet på det varmeste. Håper å komme hit en annen gang

Takk, evelynfjetlandb
Anmeldt 14. juni 2021

Å bo her var en opplevelse! Som å gjøre en reise tilbake i tid. Middag blir servert samlet til gjestene hver kveld, sosialt og hyggelig! Maten er nydelig, god kvalitet med rause porsjoner. Fint utgangspunkt for flotte fjellturer i området, eller en stopp på veien. Rommene er ikke topp standard, men rent og pent.

Takk, LiseRJ
Anmeldt 14. juni 2021

Vi er en motorsykkelgjeng på syv godt voksne menn som var så heldige å få plass her igjen. Dette er andre gangen vi overnatter her og vi ble ikke skuffet, fantastisk oppvartning av Eli Stangeland. Ikke siste gang jeg skal benytte meg av dette flotte stedet.

Romtips: Rom nr 3 med utsikt på baksiden
1  Takk, Oddk440