Caroline O
    44.4 km fra Jondal Hotel
    41.3 km fra Jondal Hotel
    Se flere hoteller i Jondal
    Anmeldt 11. juli 2020

Hotellet har fine rom,bra frokost, god beliggenhet og fantastisk vertskap! God mat i tilhørende restaurant med dagens middag. Kort vei opp til Fonna. For min del kommer jeg ikke til å bo andre steder når jeg skal til Fonna/Jondal

Takk, Karimab2827
    Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Bestilte to burgere i Jondal kafeen mens vi ventet på fergen som skulle gå. Dessverre var burgerene vi bestilte alt for salt, i den grad at det var slitsomt å spise den, samt var baconet alt for lite stekt.

Ikke nok med det så fant jeg i tillegg ikke bare ett, men to lange svarte hårstråd i min burger. Da vi ga beskjed til servitøren, fikk vi et så dumt svar i forbifarten; ‘’Men kokken har ikke noe hår’’ (Vil bare nevne at maten var allerede betalt for, så vi var ikke ute etter kompensasjon)

Servitøren hentet sjefen, men her fikk vi ikke mye til reaksjon. Derimot skulle de lage en ny burger til oss som vi kunne ta med, da vi måtte rekke fergen. Helt ærlig fristet det ikke med en ny burger, etter opplevelsen vi satt igjen med, men vi var sultne og det var mange timer igjen til vi fikk mat, og vi hadde et trangt tidskjema. Den nye burgeren smakte helt ok, men som nevnt tidligere, alt for salt, og lite stekt bacon.

Det helle toppes vel gjerne med kaffeen som vi kjøpte med oss på vei ut døren. Man skulle jo gjerne tro at kaffeen var på huset, da man har funnet to hårstråd i maten, men nei. Og atter en ny skuffelse da vi oppdaget at melken hadde spredd seg som små klumper i kaffen.

Dessverre fikk servitørens kommentar og sjefens mangel på reaksjon oss til å føle oss misstrodd. En veldig ubehagelig følelse som gjest.

Det er mulig de har annen velsmakende mat her, men anbefaler ikke burgeren. Og når det kommer til servicen har de mye å jobbe med.

Veldig skuffende.

Dato for oppholdet: mars 2018
    Takk, Sara N
    Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Hyggelig lite hotell ved ferjekaien som er i en bygning fra 1853. Pene og rene rom med dusj. Enkel, men praktisk innredning. Middag serveres i egen restaurant/kafé. God og tiltalende mat uten pretensjoner. Hyggelig betjening å, ledet av tysk vert de siste ni år. God frokost hører med. Bortsett fra litt ferjetrafikk er Jondal et fredelig lite sted med nærhet til naturen. Godt utgangspunkt for turer til Folgefonna.

Dato for oppholdet: august 2017
    Takk, t0raasen
    Anmeldt 26. mai 2017

Heilt greitt og enkelt restaurantlokale, både ute og inne. Middagensrettane som blir servert, er vanlege kvardagsrettar. Må du venta på ferja, kan det passa greitt å stikke innom her. Maten var bra og ventetida var ikkje lang.

Dato for oppholdet: mai 2017
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, Trehar
    Anmeldt 2. april 2017 via mobile enheter

Besrilte litt lett mat i ferge køen.
    Masse gode desserter og nysteikt heimelaga brød
    Koselig kafe i hyggelige omgivelser.
    God mat sim vart raskt levert.
    Vil gjerne prøve hotellet ein anna gang me fer forbi.

Dato for oppholdet: april 2017
    Takk, 261runes