Kort tur innom

Anmeldt 20. september 2020
71olavh
Sandnes, Norge
Fin avkobling med skikjøring i juli

Anmeldt 3. juli 2018
larsolavp
Odda, Norge

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Ble en snarvisitt, mest for å se breen. God service i kafeen hvor vi tok en kaffe. Neste gang kommer vi i juni og stopper en hel dag.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, 71olavh
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Opp under Folgefonna ligger et eldorado for de som er litt lei av båt og sommer, og lengter etter å kunne kjøre litt på ski, eller brett. Skitrekket er i full drift i dag den 3. Juli, og det er snø nok til mange uker enda.

Om en ikke vil kjøre ski, så kan en bare betrakte naturen, eller engasjere en bredfører for å vandre på Folgefonna.

Fint anlegg, rikelig med parkering og ikke for dyrt. Kafeen er av den enkle sorten, så middagen får vente til seinere.

Hyggelige folk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, larsolavp
Anmeldt 26. mai 2017

Det er ein fin kjøretur på svingete vegar opp til ein arm av Folgefonna på 1200 m.o.h. Har du ikkje tenkt å bruka skitrekket eller gå på bretur, er det ikkje så mykje å gjera her. Kan vera ein grei plass å ta med utlendingar som aldri har sett snø eller is. Vegen er ein bomveg.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Trehar
Anmeldt 17. august 2016 via mobile enheter

Sikkert flott på en godværsdag med snø og ski
Vi var uheldige med været, null sikt pga tåke
Ethvert annet skisenter i Norge hadde stengt trekket og latt vær å selge kort under slike forhold
Her var det bare "tut og kjør" fikk jeg inntrykk av
Men det som gjør at dette var første og siste Fonna-besøk for min del, var toalettforholdene! !
Grusomt!
Skikkelig grisete og skittent, null såpe, vått eller ikke toalettpapir på toalettet ute på plassen
Innendørstoalettet i kafeen var om mulig enda verre
Og her var også toalettet ødelagt ...

Dyrt og dårlig! !

Dato for opplevelse: august 2016
1  Takk, 456linel
Visitfonna, Kundeansvarlig på FONNA Glacier Ski Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2016

Takk for tilbakemelding. Ved dårlig vær er det fortsatt mange entusiaster som ønsker muligheten til å benytte de gode sommerskiforholdene på Fonna. Vi vil ved senere anledninger understreke til kundene at man har dårlig sikt når det er tåke.

Vi har i den senere tid pusset opp toalettene og disse fremstår nå i bedre stand.

Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Jeg bor på andre siden av Hardangerfjorden,så det er ikke så lang til sommerskisenteret.
Det er absolutt verdt eit besøk,ikkje bare av turister som kjem,men også av fastboende som kan oppleve å stå på ski i skjorts eller bikini.
Det er ikkje alle plasser du får gjort det..og etter turen er det bare å kjøre en liten tur til Jondal å hive seg i havet .
Anbefales for alle

Dato for opplevelse: august 2015