Bør besøkast!

Vell verdt eit besøk! Koselig og kunnskaps rikt.. kjempe service :)) Nydelig natur og utsikt! Kan... les mer

Anmeldt 23. juli 2020
andreasi981
Godvik, Norge
Flott opplevelse i Hardanger

Anmeldt 4. august 2021
WencheR
Jessheim, Norge

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Bestilte en Sider tur på Aga, med smaking og mat/omvisning på Aga Tunet. Veldig flott og lærerik sidersmaking i Sideriet. Litt mye veps, som surret rundt bordet vårt. Maten på Aga tunet var helt ok, ikke noe spesielt å rope hurra for. Drikke var ikke inkludert, så du måtte betale restaurant priser på drikkevarer. Omvisningen på Aga tunet var veldig bra.
Alt i alt en flott dag, men litt dyr tur i forhold til det du fikk. Kr 950.-. Skulle ønske at vi fikk se eple rankene og forklaring på poding, og uttynning som er viktig.

Dato for opplevelse: august 2021
2  Takk, WencheR
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vell verdt eit besøk! Koselig og kunnskaps rikt.. kjempe service :))

Nydelig natur og utsikt! Kan også benytte gårds butikken :)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, andreasi981