Adventurer608089
kr 1 750
    7.5 km fra Hardanger Hostel B&B
    Agoda.com
    kr 1 530
    Ingen gebyrer, bare gode tilbud
      8.3 km fra Hardanger Hostel B&B
        • eDreams
        23.0 km fra Hardanger Hostel B&B
        Se flere hoteller i Ullensvang
        Anmeldt 7. august 2017

Hadde en overnatting her i forbindelse med et par fjellturer. Flott beliggenhet og veldig god frokost!! Rent og ryddig både på rom og fellesarealer. Utmerket for en overnatting. Ikke akkurat hotellstandard på rommene, men helt ok.

Dato for oppholdet: august 2017
        • Reisetype: Reiste med venner
        Takk, Astri E
        Anmeldt 9. juni 2017 via mobile enheter

Weekend tur til Hardanger og mikkelparken med kidsa, ble litt tilfeldig at vi overnattet her, men ungene var veldig fornøyd og personalet kjempe koselig! Rommene var under normal standard men badet var pent og relativt nytt, helt topp verdi for pengene ihvertfall. Så hvis målet er å være ute hele dagen og man bare trenger en seng å sove i så er dette et helt fint sted! Nydelige omgivelser og flott park rundt med bord til å nyte en ute kvelds ell. Veldig god frokost!!

Dato for oppholdet: juni 2017
        Takk, millamei
        Anmeldt 1. august 2014 via mobile enheter

Perfekt for en overnatting, god frokost og god service. Dette er andre gang jeg er her og liker det veldig godt. fin utsikt fra rommene, og flotte bygg. Vi var 3 stykker på et rom, så flytta en madrass inn. Vi hadde bad på rommet. Betalte 800 til sammen inklusiv frokost. 10/10 would recommend

Dato for oppholdet: august 2014
        1  Takk, h_konk235
        Anmeldt 14. juli 2013

Vi leide to stk. 2-manns rom, et med køyeseng, det andre med to enkeltsenger. Begge uten eget bad. Rommene var i den gamle delen av bygningen men var helt oppusset for ca.1 år siden. Rommene er relativt enkle med men rent og pent og fullstendig renovert og med nye møbler som luktet nytt enda. Dørene var dårlig lydisolert mot gangen som gjør det vanskelig å få sove lenge. Fellesbadene var greie. I felleskjøkken var det ikke plass til så mange kokker i slengen, men fungerte ellers til formålet. Frokosten var fin med et utvalg man finner igjen på mange hotell. Imøtekommende og god service hos alle vi møtte.

For en enkel og grei overnatting i Hardanger er dette absolutt å anbefale.

Romtips: Rommene vendt mot fjorden er de som har utsikten. De på motsatt side har ingen utsikt.
        Dato for oppholdet: juli 2013
        1  Takk, Ruslefot
        Anmeldt 2. juli 2013

Dette var et supert sted å overnatte på i forbindelse med vårt formål som var fjelltur til Trolltunga. Rommet var en "hybel" med to senger, skrivepult og eget bad. Veldig bra frokost, og i tillegg kjøkken i tilknytning til rommene, hvor vi kunne smøre matpakker etc. Veldig bra valuta for pengene.

Dato for oppholdet: juni 2013
        Takk, Monica N