Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

På gjennomreise, og overnattingsbehov, falt valget på dette stedet i naturskjønne omgivelser. Helt enkelt, felles bad, ikke i sin beste forfatning, men en seng som vi sov godt i. Skal man bare overnatte, uten krav til noe, så er det helt ok.

Takk, eriktszabo
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales om du skal overnatte i Lofthus, Ullensvang. Ca. 1 km å gå fra ferjekaia, eller ta bussen å gå av ved Ullensvang Kyrkje rett ved siden av. Resepsjonen er en trapp ned gjennom matsalen. Gode senger, trivelig vertskap og både Thai og norsk tradisjonsmat på menyen.
Hadde rom med delt bad, men det var aldri kø og veldig rent. God frokost.
Restauranten er også åpen for andre gjester og man vet det er bra når de lokale kommer å spiser.Badeplass 200 m unna. Mange fine lange og korte turer å gå i området.
Jeg gikk Dronningstien mot Kinsarvik. Der er det lurt å avtale transport tilbake. En kortere tur er opp til Elvadalen rett fra Gjesteheimen.
Kommer gjerne tilbake!

Reisetype: Reiste alene
Takk, harepusverden
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot av de som driver stedet. God service, god mat, gode senger, flott rom med eget bad. Koselig hage, hvor vi spise middag begge dagene. Perfekt beliggenhet hvis dere skal gå Dronningstien. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Sissel F
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Kjøkkenet er i seg selv god nok grunn til et besøk hit. Spennende meny med lokale råvarer og en frokostbuffet man knapt ser maken til på de aller beste hoteller.
Hyggelig betjening og god beliggenhet setter kronen på verket.
Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, oddemann
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Dette stedet passer ypperlig for overnatting etter turen DRONNINGSTIEN. Vi var 11 damer som fikk 3 fire mannsrom alle med bad. Sengene var deilige å ligge i etter en den 6 timer lange Fotturen. Vertskapet er veldig hyggelig og en får servert deilig hjemmelaget middag og frokost. Det er en koselig hage med mange sitteplasser. Har bodd her for 4 år siden etter Trolltunga. Jeg kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, kristinskjoldq