Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Topp overnatting med full service fra eier og betjening.
Kom slitne ned fra Dronningstien og en liten tlf til Ullensvang gjesteheim og vi ble hentet i privatbil. Kokken serverte den beste Tai retten til slitne fjellgeiter etter kjøkkenets stenge tid. Rent og pent. Sjarm og sjel i hele stedet. Topp utgangspunkt for tur på Dronningstien.
Elin.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Elin H
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet, i nærheten av de populær munketrappene. Rent og pent. Gode senger. Vi hadde felles bad på gangen, men opplevde aldri å måtte vente. Alle rommene har egen vask. Maten var god, og menyen variert. Eneste minus er at vårt rom hadde vindu mot en foss, så det ble litt støt pga det. Anbefaler dette overnattingsstedet videre!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, rakelge
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

På gjennomreise, og overnattingsbehov, falt valget på dette stedet i naturskjønne omgivelser. Helt enkelt, felles bad, ikke i sin beste forfatning, men en seng som vi sov godt i. Skal man bare overnatte, uten krav til noe, så er det helt ok.

Takk, eriktszabo
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales om du skal overnatte i Lofthus, Ullensvang. Ca. 1 km å gå fra ferjekaia, eller ta bussen å gå av ved Ullensvang Kyrkje rett ved siden av. Resepsjonen er en trapp ned gjennom matsalen. Gode senger, trivelig vertskap og både Thai og norsk tradisjonsmat på menyen.
Hadde rom med delt bad, men det var aldri kø og veldig rent. God frokost.
Restauranten er også åpen for andre gjester og man vet det er bra når de lokale kommer å spiser.Badeplass 200 m unna. Mange fine lange og korte turer å gå i området.
Jeg gikk Dronningstien mot Kinsarvik. Der er det lurt å avtale transport tilbake. En kortere tur er opp til Elvadalen rett fra Gjesteheimen.
Kommer gjerne tilbake!

Reisetype: Reiste alene
Takk, harepusverden
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot av de som driver stedet. God service, god mat, gode senger, flott rom med eget bad. Koselig hage, hvor vi spise middag begge dagene. Perfekt beliggenhet hvis dere skal gå Dronningstien. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Sissel F