eDreams
Gratis avbestilling frem til 13.08.22
Agoda.comUSD 142
ZenHotels.com
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste her to kvelder på rad. Fantastisk god mar og kjempekoselig uteservering. Eneste trekk for at servitørene ikke var oppmerksomme nok når man ville ha påfyll av feks drikke underveis. Billig mat med asiatisk preg. Vi har ikke bodd her, men velger gjerne dette stedet neste gang.

Takk, Mads-Yngvar F
Anmeldt 21. juni 2021

Vi hadde stort "familierom" med 3 senger, sofakrok og eget bad. Hadde dette vært et hotell, hadde det vært benevnt suite. Nyoppusset, gode senger, litt utdatert (men helt ok) salong. Svært ryddig og velholdt anlegg med flott uteområde ("tun") og fine omgivelser. Det ligger ganske nærme hovedveien, men det er ikke veldig mye trafikk der, og det plaget oss lite. Badebrygge et lite stykke nedenfor.
Frokostbuffeten var veldig bra, ingen varmretter, men alt man ellers trenger. Muligheter for å smøre med seg niste og få med termos med noe varmt. Vi spiste også middag på stedet, en helt fantastisk fjellørret med rømmesaus - og kyllingspyd satay til forrett. Helt greit vinmeny med anstendige priser.
Veldig hyggelig, serviceminded og korrekt vertskap, god service! Absolutt mye for pengene.

Romtips: Anbefaler familierom med bad, alternativt dobbeltrom med bad, begge er store og nyoppussede.
Takk, Halvor H
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Kjempegod fjellørret med tilhørende epleøl. Har mye å gå på når det gjelder service. Hva med velkommen og takk for besøket… Kjellerlokale med ekstremt mye støy når det er mye folk. Veldig koselig uteplass om det ikke hadde vært øse pøse vær.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, aashildj2014
Anmeldt 23. september 2019

Perfekt beliggenhet,gangavstand til butikk. Resturant på området. Rent og pent, hyggelig og veldig serviceminded personale. Egen resturant på området, rakk ikke å spise der, men såg greit ut. Frokost buffet og med mulighet til å smøre niste til fjelltur. Perfekt sted å bo for å gå både Dronningstien og Trolltunga. Går buss til begge steder.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Mydland
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Topp overnatting med full service fra eier og betjening.
Kom slitne ned fra Dronningstien og en liten tlf til Ullensvang gjesteheim og vi ble hentet i privatbil. Kokken serverte den beste Tai retten til slitne fjellgeiter etter kjøkkenets stenge tid. Rent og pent. Sjarm og sjel i hele stedet. Topp utgangspunkt for tur på Dronningstien.
Elin.

Dato for oppholdet: juli 2019