ZenHotels.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på vei til Ulvik, og gjorde en kort stans for å få noe å bite ved Ullensvang Gjestehus. Vi fant oss en parkeringsplass. Og spaserte rundt til bakgarden hvor inngangen til restauranten var. Den lå i underetasjen. Det var bare å velge et bord. Vi ble møtt av et hyggelig personale. Fra menyen valgte vi langsamt kokt kjøtt, hardangerpølse, kålrotstappe og kokt poteter. Med reisande valgte vårrullar. Første rett var egentilig en komle middag - men med poteter i stedet for komle. Dette er et gjestehus, og retten må sees i den kategori. Enkel og grei. Midt på treet. Det samme var vårullene, men våruller i Norge med høy kvalitet/smaksopplevelse, er en sjeldenhet. Da må man til Østen. Hyggelig personale. God service, og bra toalett fasiliterer. Akseptabel pris

1  Takk, AndersZorn
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Ullensvang Gjeseheim har alt man kan ønske seg! De har tenkt til alle minste detalj og restauranten er så nydelig. Vi sov i dobbeltrom med privat bad i veldig høy standard, sikkert nylig oppusset. Anbefalt på det sterkeste!

Takk, sapira2021
Anmeldt 11. juli 2021

God mat, reint og fint og ikkje minst fantastisk hyggeleg vertskap! Er du like heldig som oss med veret så er uteserveringa heilt super!

Absolutt ein plass å anbefale! Stille og rolege omgjevnader, men litt lytt på romma (dog var det kanskje på tide å stå opp når "bråket" begynte). :-)

Takk, NoralfG1
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste her to kvelder på rad. Fantastisk god mar og kjempekoselig uteservering. Eneste trekk for at servitørene ikke var oppmerksomme nok når man ville ha påfyll av feks drikke underveis. Billig mat med asiatisk preg. Vi har ikke bodd her, men velger gjerne dette stedet neste gang.

Takk, Mads-Yngvar F
Anmeldt 21. juni 2021

Vi hadde stort "familierom" med 3 senger, sofakrok og eget bad. Hadde dette vært et hotell, hadde det vært benevnt suite. Nyoppusset, gode senger, litt utdatert (men helt ok) salong. Svært ryddig og velholdt anlegg med flott uteområde ("tun") og fine omgivelser. Det ligger ganske nærme hovedveien, men det er ikke veldig mye trafikk der, og det plaget oss lite. Badebrygge et lite stykke nedenfor.
Frokostbuffeten var veldig bra, ingen varmretter, men alt man ellers trenger. Muligheter for å smøre med seg niste og få med termos med noe varmt. Vi spiste også middag på stedet, en helt fantastisk fjellørret med rømmesaus - og kyllingspyd satay til forrett. Helt greit vinmeny med anstendige priser.
Veldig hyggelig, serviceminded og korrekt vertskap, god service! Absolutt mye for pengene.

Romtips: Anbefaler familierom med bad, alternativt dobbeltrom med bad, begge er store og nyoppussede.
Takk, Halvor H