“Levde ikke opp til forventningene!”

Hotel Ullensvang Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 4 Restauranter i Ullensvang
Anmeldt 9. juli 2020

Spiste en treretters. Maten var helt ok, men når du betaler såpass, forventet vi litt mer. Det manglet det lille ekstra! Frokosten var bedre -koronatida tatt i betraktning.

Takk, vsvidar

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

I disse tider med covid-19 er det servering av 3-retters i stedet for buffet. I tillegg er det faste bord til frokost og middag. Kvaliteten på maten har vært fantastisk, og atmosfæren likeså. Utsikt over fjorden, og i dag var det ei som spilte på harpe. Behagelig Grieg!

1  Takk, 109KarlS
Anmeldt 20. mai 2019

Dette var rett og slett en flott opplevelse, bodde på hotellet og brukte restauranten. Hardangerbuffeen Fredag, Festmiddagen Lørdag, lunch og frokost, alt var kjempebra :-)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Rogalending
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Ville spise middag a la carte men det var fullt så måtte velge middagsbuffet. Allergener var godt merket. Maten var bra og mye å velge mellom. Irriterende og skuffende at de ikke har ferskt glutenfritt brød hverken til middag eller frokost. Må vente flere minutter på brødet. Stort dessertbord og hyggelige kelnere.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 277arnee
Barbara_Z_Utne, Eier på Hotel Ullensvang Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

God dag Arne E
Takk for besøket og din tilbakemelding på TA! Det gleder oss at dere hadde et fint opphold ibm Dronningstituren deres. Kjekt også at du likte maten og betjeningen. Vi er opptatt av allergier og som du påpeker er disse godt merket. Glutenfritt brød oppbevarer vi på kjøkkenet - individuelt innpakket - slik at vi er sikre på at brødet ikke kommer i kontakt med gluten. Da ber vi om forståelse for at det blir noen minutters venting ifbm servering.
Med ønske om en fin sommer videre!
Beste hilsen
Barbara Zanoni Utne
5. generasjon vertskap

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Tok oss en tur til Hardanger for å se på blomstringen. Tenkte at Hotell Ullensvang var en «safe bet» for søndagsmiddag, men når vi kom ca kl 15 så var eneste tilbudet en meny i baren bestående av en salat med fenalår, en burger og en vegetarrett (samt noen smørbrødalternativer).

Vi valgte to burgere og en salat med fenalår. Vi måtte be om drikke, måtte be om ketchup og ingen salt og pepper på bordet.

Når maten omsider kom så kan man trygt si at det som kom på bordet ikke levde opp til beskrivelsen i menyen. Det var en stor skuffelse, både salat såvel som burger og chips. Burgeren smakte tørr kjøttkake og pommes frites var ikke engang halvferdig når den ble servert.

Salaten bestod av litt paprika, litt agurk, en halv tomat, noe spinat, tre små biter med geitost og en ytterst begrenset mengde med spekemat. Smaken var Ok, men særdeles lite oppfinnsomt og elegant for 185 kroner

Dette kunne vært en opplevelse som gjorde at vi sa at «hit kommer vi tilbake for et weekend-opphold en annen gang», men dessverre så blir det heller at «hit skal vi ikke dra på weekendopphold»

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 294eriksa
Barbara_Z_Utne, Owner på Hotel Ullensvang Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

God dag fra Hotel Ullensvang
Takk for tilbakemeldingen din. Vi var så heldige at svært mange tok seg en tur til Hardanger for å oppleve blomstringen og nyte en langhelg i strålende solskinnsvær. Hotellet var helt fullt og gjestene koste seg både inne og ute. Eneste mulighet denne helgen for ikke boende gjester når det gjelder middag var lobbybaren. Der er det korrekt en liten meny og lite formelt. Vi er lei oss for at smaken og presentasjonen ikke var av den karakter den skulle ha vært. På tross av at det "kokte" ønsker vi selvsagt at kvaliteten skal være 100%. Beklager det inntrufne og vi håper likevel å få lov til å ønske dere velkommen ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen
Barbara Zanoni Utne
5. generasjon vertskap

Reisende som så på Hotel Ullensvang Restaurant, så også på

Kinsarvik, Hordaland

Har du vært i Hotel Ullensvang Restaurant? Del dine erfaringer!