Ned fra dronningst

Anmeldt 1. juli 2020
109KarlS
Stavanger, Norge
Fantastisk tur på Dronningstien.

Anmeldt 21. august 2019
birthe2016
Bergen, Norge

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk munketrappene ned fra dronningstien. Fantastisk flott sti og miljø. Var naturlig nok sliten etter turen, men klarte å nyte allikevel.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 109KarlS
Anmeldt 21. august 2019

Vi gikk Dronningstien fra Røthe/Kinsarvik en strålende juli dag. Flott svingete grusvei opp til Dronningstien. Dronningstien er utrolig flott med mangen flotte utsiktspunkter og flott natur.Strålene utsikt ned til fjorden nesten hele veien over til Lofthus.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, birthe2016
Anmeldt 30. juli 2018

Takket være disse steinhellene/trappene er mye av nedturen betydelig lettere å gå. Disse har også stor betydning i regnvær da disse holder seg faste, mens det ellers blir sølete/sleipt å gå. Det er også fantastisk at munkene har klart å buksere så store steiner til en trapp!

1  Takk, sigfred2014
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Etter å ha gått Dronningstien fra Kinsarvik til Lofthus gikk vi Munketrappene ned. Utrolig hardt arbeide må det ha vært for munkene som bygget trappene på 1300 til 1500 tallet.

Takk, 277arnee
Anmeldt 16. juli 2018

Selv ned var disse trappene tunge å gå, kjente det godt i knærne. Imponert over barnefamilier vi traff på Nosi. Bratt, men god trening.

Takk, tvt2018