Priceline
Agoda.com
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Meget ryddig og flott camping. Jeg tar utgangspunkt for vårt besøk med telt.
Mange flotte plasser, med utsikt, du kan sette opp teltet. Det er fasiliteter med blant annet toalett, dusj og oppvask avdeling. Personalet er behjelpelig med det du trenger og du kan nyte en, to eller tre netter her uten noen problemer. Anbefales!

Takk, OnAir373050
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Det ble tre netter for oss på Lofthus camping i familiehytte (ikke familiehus, obs forskjell). Kjempebra standard på hyttene (nybygd?). Du trenger ikke ta med deg noe, her er det til og med vaskemaskin på badet (vaskepulver må du fikse selv). Utsikten fra hyttene er upåklagelig og er været fint har man sol på terrassen til sent på kvelden. Vi hadde ikke behov for å bruke noen av de andre fasilitetene på campingen. Det er badeplass nedenfor campingen (bratt bakke ned og over veien), som er veldig flott med brygge og badestige. Vi besøkte Bondhusvatnet og Husedalen mens vi var her, men det er flere turstier i nærheten av campingen. Spør etter hytte 22, den har best terrasse/uteområde.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, soHeidi
Anmeldt 7. juni 2020

Hadde ein kjempe fin opplevelse hos lofthus camping:-) super fin familie hytte og ein perfekt utsikt! Skulle egentlig gå dronningstien då me va der, men var for masse snø så då blei det husedalen, dei 4 fossene. Var ein veldig fin tur! Storkoste oss:-)
Komme garantert tilbake:-)

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 359karinea
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

For en plass!! Utrolig hyggelig betjening, veldig rent og pent overalt, ungene storkoste seg!! Utsikten er ubeskrivelig og fasilitetene på campingen fantastisk! Gratis wifi, campet under morelltrærne med utsikt mot Folgefonna!! Anbefales til alle!!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Dag H
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Vi bestillte en 4 manns hytte for å ha litt plass. Selv om annonsen nok stemmer så var hytten ribbet for alt. Vi visste at det ikke var dusj og do, men det var f.eks bare en leselampe og et lys i taket utenom. En stol man kunne sitte på inne foruten selve sengene. Hytten hadde en koketopp men ingen kaseroller eller bestikk etc.
Tror nok campingen er familiedrevet men den engelsktalende resepsjonisten ga oss null informasjon om hvordan ting virket. Så vi dro ned i sentrum til sikkert Norges dyreste Bunnpris og handlet brødmat. Heldigvis kunne vi leie sengetøy og dyner. Så selv om den ligger idyllisk til vil jeg vurdere en annen camping neste gang

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, DanI1622