Priceline
        kr 1 752
      5.6 km fra Lofthus Camping
      Se flere hoteller i Ullensvang
      Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe fin campingplass. Vi ble veldig overrasket over naturen rundt oss. Sanitæranlegget var litt primitivt, men hadde det vi trengte. Mange turer starter herfra.
      Veldig hyggelig og behjelpelig personale.

Takk, Kjersti T
      Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Meget ryddig og flott camping. Jeg tar utgangspunkt for vårt besøk med telt.
      Mange flotte plasser, med utsikt, du kan sette opp teltet. Det er fasiliteter med blant annet toalett, dusj og oppvask avdeling. Personalet er behjelpelig med det du trenger og du kan nyte en, to eller tre netter her uten noen problemer. Anbefales!

Takk, OnAir373050
      Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Det ble tre netter for oss på Lofthus camping i familiehytte (ikke familiehus, obs forskjell). Kjempebra standard på hyttene (nybygd?). Du trenger ikke ta med deg noe, her er det til og med vaskemaskin på badet (vaskepulver må du fikse selv). Utsikten fra hyttene er upåklagelig og er været fint har man sol på terrassen til sent på kvelden. Vi hadde ikke behov for å bruke noen av de andre fasilitetene på campingen. Det er badeplass nedenfor campingen (bratt bakke ned og over veien), som er veldig flott med brygge og badestige. Vi besøkte Bondhusvatnet og Husedalen mens vi var her, men det er flere turstier i nærheten av campingen. Spør etter hytte 22, den har best terrasse/uteområde.

Dato for oppholdet: juni 2020
      2  Takk, soHeidi
      Anmeldt 7. juni 2020

Hadde ein kjempe fin opplevelse hos lofthus camping:-) super fin familie hytte og ein perfekt utsikt! Skulle egentlig gå dronningstien då me va der, men var for masse snø så då blei det husedalen, dei 4 fossene. Var ein veldig fin tur! Storkoste oss:-)
      Komme garantert tilbake:-)

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, 359karinea
      Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

For en plass!! Utrolig hyggelig betjening, veldig rent og pent overalt, ungene storkoste seg!! Utsikten er ubeskrivelig og fasilitetene på campingen fantastisk! Gratis wifi, campet under morelltrærne med utsikt mot Folgefonna!! Anbefales til alle!!

Dato for oppholdet: juli 2019
      Takk, Dag H