“God mat og fantastisk service”
Anmeldelse av Spisekroken Straume

Spisekroken Straume
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Straume
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Har spist her flere ganger. Gode råvarer, god mat og fantastisk service. Men litt dyrt. Jeg har noen allergier men følte jeg ble veldig godt ivaretatt. Vi ser bare muligheter og ikke begrensninger sa servitøren til meg . Så her kommer vi nok igjen. Besøkte også spisekroken inne i Bergen. God mat der også og helt grei service.

Takk, 884ireneh

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Ville prøve et nytt sted og ble positivt overrasket. Det ble en hyggelig lunsj med nydelig mat. Maten besto av kortreiste inngredienser som var satt sammen på en spennende og litt eksotisk måte. Brødet var veldig godt og sprøtt. Friske grønnsaker og deilig kyllingfilet eller var det kalkun? Det var tidlig på dagen og lite folk. Fikk maten veldig raskt servert. Hyggelig betjening som fulgte opp og var veldig imøtekommende. Her kommer vi gjerne igjen og da vil vi prøve middag!

Takk, talestrip
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte dagens rett som var kalve frikassé med potetpuré. Det smakte deilig. Mørt og godt kjøtt, perfekt krydret saus og potetpuré. Grønnsakene var og perfekt kokt. Til dessert hadde vi en epledessert med ostekakekrem. Frisk og god. Hyggelig kelner og trivelig miljø. Restauranten anbefales!!

Takk, bentehak
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Kanon aften i flotte lokaler, god mat og drikke samt hyggelig personale. Fin kveld med gode venner, tar gjerne en kveld til på Spisekroken

Dato for besøk: april 2018
Takk, 999ingek
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Nå har vi vært her flere ganger siste halve året. Hver gang har det vært like bra. Siste gang var vi på vin kveld. 5 retters meny med portugisiske viner. Fantastisk bra. Utrolig god mat, god service og spennende viner i fin harmoni.

Spisekroken anbefales på det varmeste. De er kanskje den mest fleksible restauranten i forhold til å tilpasse maten til spesielle ønsker for både barn og voksne. Her er det høy kvalitet til en akseptabel pris.

Takk, ALAN190502

Reisende som så på Spisekroken Straume, så også på

Har du vært i Spisekroken Straume? Del dine erfaringer!