“Supert ”
Anmeldelse av Spisekroken Straume

Spisekroken Straume
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Straume
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi kom for å teste dette stedet etter anbefaling fra venner. Vi ble tatt godt imot av betjeningen og henvist til en fin plass, gode sitteplasser og fint interiør. Vi fikk bestilt raskt av den hyggelige betjeningen, vi bestilte kalvefile med potetpurre og andre grønnsaker begge to, det var veldig godt, og kan anbefales på det varmeste. Prisene her er helt greie hverken dyrt eller billig. Vi likte oss godt på dette stedet, så her kommer vi tilbake.

Takk, 474terjeg

2024 av 35 anmeldelser

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

God norsk mat med en julevri. Vi spiste et smørbrød med kalkun og et ørretsmørbrød. Utmerket håndverk!

Takk, Terje Ø
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Har spist her flere ganger. Gode råvarer, god mat og fantastisk service. Men litt dyrt. Jeg har noen allergier men følte jeg ble veldig godt ivaretatt. Vi ser bare muligheter og ikke begrensninger sa servitøren til meg . Så her kommer vi nok igjen. Besøkte også spisekroken inne i Bergen. God mat der også og helt grei service.

Takk, 884ireneh
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Ville prøve et nytt sted og ble positivt overrasket. Det ble en hyggelig lunsj med nydelig mat. Maten besto av kortreiste inngredienser som var satt sammen på en spennende og litt eksotisk måte. Brødet var veldig godt og sprøtt. Friske grønnsaker og deilig kyllingfilet eller var det kalkun? Det var tidlig på dagen og lite folk. Fikk maten veldig raskt servert. Hyggelig betjening som fulgte opp og var veldig imøtekommende. Her kommer vi gjerne igjen og da vil vi prøve middag!

Takk, talestrip
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte dagens rett som var kalve frikassé med potetpuré. Det smakte deilig. Mørt og godt kjøtt, perfekt krydret saus og potetpuré. Grønnsakene var og perfekt kokt. Til dessert hadde vi en epledessert med ostekakekrem. Frisk og god. Hyggelig kelner og trivelig miljø. Restauranten anbefales!!

Takk, bentehak

Reisende som så på Spisekroken Straume, så også på

Har du vært i Spisekroken Straume? Del dine erfaringer!