“Uruguay aften”
Anmeldelse av Spisekroken Straume

Spisekroken Straume
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Straume
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

En super Uruguay kveld. 5 retters middag og vinpakke med Uruguay viner. Kombinasjonene var heilt perfekt på alle måter. Kunnskap og service heilt på topp. Gleder oss til neste besøk på Spisekroken

1  Takk, 596egile

Anmeldt 29. oktober 2020

Her blir en meget overrasket. Fine rolige varme lokaler. Oppfølgende positiv hyggelig servering, selv med ei med liten serveringserfaring. Maten var velsmakende med høy matkunst kvalitet. Helt klart her kommer jeg igjen.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, John H
Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Hyggelig personell, fantastisk mat. Jeg spiste blåskjell, og fruen spiste en hamburger. Beste blåskjellene jeg har smakt. Meget pen og atmosfærisk uteservering.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, mjonir1988
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Vi takker for god service og god mat i anledning bursdagsfeiring
Veldig hyggelig betjening . Fint laget til i eget avlukke .
Det eneste var at både maten og kaffen tilslutt kunne vært varmere .

Dato for besøk: januar 2020
Takk, torimartine
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

En liten handletur på Sartor Senter endte med at vi ville prøve "Spisekroken" - søsteren til den som er i Bergen. Og hvilken lunchmeny!!! Fantastiske smaker til overkommelig pris. Det ble fiskesuppe, krabbesuppe og kamskjell. Nydelige smaker. Det ble også plass til en liten dessert. Yummiii. Kan trygt anbefales!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Ompen

Reisende som så på Spisekroken Straume, så også på

Har du vært i Spisekroken Straume? Del dine erfaringer!