“Helt greit, men ikke mer.”
Anmeldelse av Skikkelig Mat - STENGT

Skikkelig Mat
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Var innom for matbit, så litt på meny men oppdaget at de hadde pizza buffet. Valgte det. Det var da 1,5 stk pizza i buffeten,det kom ikke nye så lenge jeg var der, så da ble det kun de to sortene. Litt kjedelig, men pizzaen var forsåvidt god den, inkl mango/peanøttdressingen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Wireline

Anmeldt 22. desember 2017

Vi har spist her tidligere og gledet oss veldig til maten. På den ene siden: det tok ulidelig lang tid å få tre pizzaer især med tanken på at det var halvfult lokale. En time nesten er bare altfor lenge å måtte vente. På den andre siden: ingen lager pizza som "Skikkelig Mat"men det var den "vanlige" som er deilig, deilig, deilig! Den som var "julebetont" var helt greit men kunne ikke måle seg med den sidemannen hadde bestilt. Til slutt: pizzaene er bare så altfor store. Vi får veldig dårlig samvittighet når vi bare ikke klarer å spise opp alt.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 1302travel
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Veldig god mat med lokale råvarer som smaker fantastisk og like god service! Anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: november 2017
Takk, HanneS1095
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Stedet har hyggelig betjening som er god på service. Maten er av god kvalitet og prisen er helt ok. Flott utvalg i drikkevarer og sentral beliggenhet. Spiser ofte her og kommer til å fortsette med det.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Gustav L
Anmeldt 1. september 2017

Å koke en god fiskesuppe er ingen heksekunst, men med kunnskapsløs og likegyldig holdning til koking av fiskekraft resulterer alltid til at man koker lim ut av fiskebeinene!
Alle med litt kunnskap om kraftkoking vet at fiskebein ikke skal koke lengre enn maks 25 minutter før dei går over å bli lim!
Innehaver ved stedet, som ikke tillater utdannede kokker til å koke fiskesuppen, skal selv forlange å få æren av fiskesuppen (unnskyld, jeg mente limsuppen)! Dette blir så videre kamuflert med diverse skalldyr, sitrusfrukter av ulik slag og ubenevnlige krydderier.
På spørsmål om allergener inneholder suppen nok alt tenkelige av allergener og må styres unna av allergikere!
Til alle andre som vil smake suppen; -den er ikke verdt prisen å betale da man egentlig vil få servert noe helt annet enn ekte og skikkelig fiskesuppe!
Dette er kun en av mange uskikkelig mat stedet serverer, fordekt som skikkelig mat! På tide å omdøpe stedet til "Uskikkelig mat"?!

Nyheter forteller videre at kokk har forlatt stedet tidligere i vår grunnet uhygieniske tilstander! -Forundrer meg ikke om de kun dekker til skitten sin også!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Leif L