“Tørt kjøtt på Egon.”
Anmeldelse av Egon Sartor

Egon Sartor
Vurdert som nr. 3 av 7 Restauranter i Straume
Anmeldt 6. august 2021

Dro idag med familien på Egon. Maten måtte bestilles på telefon eller ved disken. Hvor har servicen blitt av? Bestilte en black and White hvor storfekjøttet var tørt og smakløst, og svinekjøttet enda tørrere og med mindre smak. Burger var ok, men kjøttet var tørt der å. Torsken med skinke var god, men alt til var meh. Fajitas var god. Alt i alt en restaurantopplevelse som ble ødelagt før maten ble bestilt, og forverret med maten.

1  Takk, EVN2002

Anmeldt 27. juli 2021

For første gang på nesten 2 år skulle vi besøke Egon på Straume. Bestilte Rekesmørbrød. Dette var min favoritt her tidligere. spent da dette kom på bordet. Brødet var nydelig og det samme var salaten. Men rekene, uff, kom fra et glass el lign.
Tidligere var det alltid friske pillede reker. Stor skuffelse. Neste gang sjekker jeg om rekene er friske.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 244evab
Anmeldt 5. juli 2021

Ble fristet av en stor plakat med dagens anbefaling.. Skuffelsen var stor. Kjøttet var rett og slett tørt. Det skulle være søtpotet til,,men fikk vanlig potet. Når eg går ut og spiser, må bestille og betale ved disk,,,,Ikkje var det billig heller,,,da forventer eg å få servert god mat,,,,men i dag angret eg på at vi valgte EGON og ikkje naboen Spisekroken. Beklager Egon,,,men dette er for dårlig.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, elinskjoldalg
Anmeldt 10. august 2020

Flere generasjoner hadde en FIN opplevelse i denne restauranten! Små og store hygget seg og maten var GOD!

2  Takk, jonasg
Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

Egon er ikke akkurat fine dining. Men barnevennlig og ok mat. Som oftest. Ikke på Sotra. Svidd, overstekt pepperbiff. Seig, lunken pommes frites. Ungene likte milkshake og maten sin. Kommer neppe tilbake.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Rune L

Reisende som så på Egon Sartor, så også på

Straume, Fjell

Har du vært i Egon Sartor? Del dine erfaringer!