“Svært hyggelig atmosfære, strålende service og gode retter!”
Anmeldelse av Tangeriet

Tangeriet
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Napp
Anmeldt 16. juli 2021

Svært hyggelig atmosfære og super service! Servitørene hadde svært god kunnskap om både mat og vin. Lokale råverer av ypperste kvalitet! En av de bedre restaurantene i Lofoten. Anbefales på det sterkeste!

Takk, VeraHG
Lofoten Seaweed, Director of Sales på Tangeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei!
Tusen takk for den flott tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på og håper vi får dere på besøk igjen.

Klem fra seaweed-teamet

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Alt med et hint av tang i forskjellige former både i forrett, hovedrett og dessert. Sprøstekt fiskeskinn ga også en spesiell og meget god spiss på retten! Skulle bare brukt mere av dette - Nam, nam!
Gode naturlige lokale produkter i alle retter.
Hyggelig og oppmerksomt personale. Nye rene og trivelige lokaler.

Takk, runark2016
Lofoten Seaweed, Marketing på Tangeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Tusen takk for din fine tilbakemelding! VI håper du ble inspirert til å inkludere tang i din hverdagskost der hjemme også.
Hilsen Tang-teamet.

Anmeldt 4. juli 2021

For en matopplevelse! Det er vanskelig å finne ord som beskriver måltidet på Tangeriet i går kveld. Maten er helt eksepsjonell, med en helt nydelig balanse mellom alle smakene. Vi ble tatt imot av glade, kunnskapsrike og genuint engasjerte servitører. Kokken presenterte hver rett ved bordet - og for en matglede! Mellom rettene fikk vi akkurat passe tid til å skravle med vennene vi var ute sammen med. Lave skuldre, ujålete stemning og mat i verdensklasse! Det var nesten litt uvirkelig å sitte i en liten restaurant på lille Napp, med utsikt til Skottinden på andre siden av straumen, og spise mat med så finstemte smaker at det fremdeles synger i smaksløkene dagen etter! Dette er en opplevelse du MÅ få med deg om du er i Lofoten i sommer!

Takk, Tove8374
Lofoten Seaweed, Marketing på Tangeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen hjertelig takk for de fine ordene! Det betyr så mye for oss at både maten, service og atmosfæren falt i smak <3

Anmeldt 3 dager siden via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: juli 2022

Har du vært i Tangeriet? Del dine erfaringer!