3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 274
Orbitz.comUSD 274
Agoda.comUSD 274
Anmeldt 4 dager siden via mobile enheter

Romtips: To make the most of the facilities, good weather is required!
Dato for oppholdet: juli 2022
Anmeldt 26. juni 2022 via mobile enheter

Romtips: Big parking place
Dato for oppholdet: juni 2022
Anmeldt 30. januar 2022

Dato for oppholdet: desember 2021
Jonas Norrena, Guest Services / Front Office på Ellery Beach House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2022

Anmeldt 13. desember 2021

Romtips: Pic a room in the new building .
Dato for oppholdet: desember 2021
Jonas Norrena, Guest Services / Front Office på Ellery Beach House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2022

Anmeldt 12. november 2021

Dato for oppholdet: november 2021
Jonas Norrena, Guest Services / Front Office på Ellery Beach House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2021