“Medioker mat og dårlige toaletter”
Anmeldelse av Stor-Elvdal Hotell

Stor-Elvdal Hotell
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Koppang
Beskrivelse: Restaurant og cafè med tradisjonsrike retter. Vi serverer hjemmelaget mat og kaker med vekt på lokale retter og råvarer . Tradisjonell elghakk og elgkarbonader med lokale mandelpoteter er eksempler på dette.
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Barnefamilie spiste lunsj på restauranten. Hyggelig betjening, men var litt utilgjengelige da elgkarbonader måtte sendes tilbake pga dårlige poteter. Litt skuffende st det ikke var mandelpoteter til karbonadene. Hode pannekaker, barnehamburger, elghakk og elgkarbonader men ikke noe spesielt. Toalettene var skitne og luktet vondt. Frister ikke til gjentakelse.

Takk, kristianaak

Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Vi var en liten gjeng som kom hit for å spise middag, klokka var da 17.00 søndag, men vi fikk beskjed om at kjøkkenet var stengt, vi kunne ikke kjøpe middag og snudde derfor sultne i døra. Når restauranten er oppe til 20, hvorfor stenger kjøkkenet klokka 17?

Dato for besøk: januar 2020
Takk, gurojohanneh
Anmeldt 10. oktober 2019

Her var det en dykitg kokk. Bodde på hotellet og når det eneste andre alternativet var en pizzarestaurant over veien valgte vi å spise på hotellet. Resepsjonisten var kelner. Mange lokale gjester så det ut som.

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, 251svens
Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Hyggelig vertskap på kafé som anbefalte oss en himmelsk god viltgryte lagd fra bunnen med østerdalsflatbrød og hjemmelaget tyttebærsyltetøy

Dato for besøk: september 2019
Takk, karink413
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig og serviceminded betjening. Tok ikke lang tid før maten kom, og den var god. Oppmerksom betjening. Anbefales

Dato for besøk: august 2019
Takk, Lidvar1970

Har du vært i Stor-Elvdal Hotell? Del dine erfaringer!