“Lunsjbesøk”
Anmeldelse av Kjøkkenveien 3

Kjøkkenveien 3
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Koppang
Beskrivelse: Hyggelig og upretensiøs kafé i herskapelig gammelt bygg, som opprinnelig var butikk. Lunsjretter, enkel middag og hjemmebakte kaker. Lokalmat og økologisk så langt vi kan skaffe tilveie. Inspirert av tidligere tider, men med en nåtidstouch. Vi lager kokekaffe på gamlemåten. Kafeen er innredet med antikviteter og har tydelige spor av tidligere tiders butikk og senere bruk av lokalet. Når været tillater det, er det deilig å sitte ute i hagen og nyte utsynet til skogen rundt og hagens roser og stauder. Huset er ikke så godt synlig fra rv 3, men det er bare ca 50 meters avkjøring. Romslig parkering. Også for bobil og campingvogn.
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Etter flott fjelltur reiste vi innom for lunsj. Deilig kjærlighetssuppe med hjemmebakt brød smakte nydelig! Og for ei gulrotkake! Arti sted som vi gjerne reiser enkomst til!

Dato for besøk: august 2018
Takk, annesD7778LH

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Så plutselig noe blomster ved veien og et lite skilt med cafe. Trafikk farlig bråstopp for å svinge inn.
God mat og hyggelig betjening.
Fant hvor slekta hadde bodd og dro bort til Svea. Topp dag.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Else W
Anmeldt 1. august 2017

Caféen ligger 18 km sør for Koppang langs riksvei 3. Den holder til i en gammel landhandel, som ble lagt ned da riksveien ble lagt om i 1976. Lokalet er stort og luftig, med lys blått panel, og brukte, litt robuste møbler. F.eks er det en fasjonabel salong med to lenestoler og en høyrygget sofa i gul og hvit sateng. Her kan man nyte sin ettermiddagskaffe. Vi spiste middag, henholdsvis spekemat og elghakk. God mat! Caféen har fått pris for beste elghakk I Stor Elvdal! Vi anbefaler stedet på det varmeste. En hyggelig, litt utenom-det-vanlige opplevelse.

Takk, grla2017
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Endelig et sted som serverer "hakk" slik den skal være: Av elgkjøtt og ikke storfe. Og her får du også kjøpt rabarbra saft laget i Rendalen. Hyggelig atmosfære og damene har god kunnskap om mat. Hugging av trærne i åssiden ga huset en flott plass i solen.

Takk, Irene N
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted for tradisjonsmat. Vi drakk limonade og hjemmelaget gulrotkake. Deres spesialitet er elghakk og har vunnet pris for den. Veldig hyggelig betjening. Dette stedet er virkelig verdt et besøk for kortreist mat

Takk, Anita1971958

Reisende som så på Kjøkkenveien 3, så også på

Har du vært i Kjøkkenveien 3? Del dine erfaringer!