Tripadvisor
Koppang
Publiser
Innboks

“Beste lunsjen langs rv 3”
Anmeldelse av Kjøkkenveien 3

Kjøkkenveien 3
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Koppang
Beskrivelse: Hyggelig og upretensiøs kafé i herskapelig gammelt bygg, som opprinnelig var butikk. Lunsjretter, enkel middag og hjemmebakte kaker. Lokalmat og økologisk så langt vi kan skaffe tilveie. Inspirert av tidligere tider, men med en nåtidstouch. Vi lager kokekaffe på gamlemåten. Kafeen er innredet med antikviteter og har tydelige spor av tidligere tiders butikk og senere bruk av lokalet. Når været tillater det, er det deilig å sitte ute i hagen og nyte utsynet til skogen rundt og hagens roser og stauder. Huset er ikke så godt synlig fra rv 3, men det er bare ca 50 meters avkjøring. Romslig parkering. Også for bobil og campingvogn.
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Kjempegode og lokale råvarer, deilig hjemmebakt brød og ikke minst en svært hyggelig og atmosfære. Anbefales!

Takk, henriksm

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Kaku med reinsdyrkarbonade var kjempegod. Alltid trivelig å komme innom i hyggelige lokaler og med hyggelig vertskap.

Takk, JornBN
Vigdis L, Owner på Kjøkkenveien 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Tusen takk for hyggelige ord og ikke minst hyggelig besøk. Velkommen tilbake!

Beste matglade hilsen fra
Marijke og Vigdis

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi var 8 personer som spiste middag på Kjøkkenveien 3 i forbindelse med bursdagen til et av barna våre. Betjeningen var veldig behjelpelig i forkant med bordbestilling og ønsker for mat.
Maten smakte veldig godt, lokalene er hyggelige og betjeningen veldig imøtekommende. Flott at de hadde en egen rett for barn. Porsjonene var ganske små, så vi skulle gjerne sett at det var litt mer mat per porsjon. Ellers er det flott med kortreist (og tildels økologisk) mat. Det var fint å kunne flytte seg ut i den fine hagen for desserten. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, pererikkb
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted og god service. Dessverre meget små porsjoner av deres kjente elgpølse (dere må spandere mer enn 1 pølse i grillstørrelsr for kr 239!). Heller ingen barnemeny, selv om de vennlig spesiallaget pannekaker til kr 100 per porsjon med 2 pannekaker.

Her har de litt å gå på når det gjelder meny - stedet har sjarm og potensiale.

2  Takk, Gunhildmor
Vigdis L, Owner på Kjøkkenveien 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2019

Hei!
Vi takker for tilbakemeldingen, og beklager virkelig at dere ikke ble mette av måltidet deres hos oss. Vi fikk inntrykk av at dere var fornøyde da dere var her. Hvis vi hadde visst annerledes hadde vi gjort det vi kunne for at dere skulle bli fornøyd.

Når det gjelder mengden pølser på tallerknene, varierer pølsene noe i vekt, men sammen med potetsalat og grønnsaker skal det i de fleste tilfeller være rikelig med mat.

Pannekakene ble laget spesielt for deres barn, og her er det nok arbeidet og ikke ingrediensene som gjør prisen som forøvrig nok ikke er særlig høyere enn andre steder.

Vi håper ar dere ved en fremtidig anledning vil prøve oss igjen og at dere da blir fornøyd!

Beste matglade hilsen fra

Marijke og Vigdis

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi tok oss en tur for god mat og kake. Koselig sted og betjenning. Elgsteken smakte godt og kaker himmelsk. Anbe å stoppe om du kjörer her

Dato for besøk: august 2018
Takk, 225helis

Reisende som så på Kjøkkenveien 3, så også på

Har du vært i Kjøkkenveien 3? Del dine erfaringer!