Kjell S
  • Expedia.com
  • eDreams
3.4 km fra Tiur'n Kro Og Hotel
Gratis parkering
Room with a view in the second floor.
Bli belønnet med One Key
49.6 km fra Tiur'n Kro Og Hotel
47.5 km fra Tiur'n Kro Og Hotel
Se flere hoteller i Koppang
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Ok middag med kjøttkaker. Maten var fort klar. Rikelig og tradisjonelt. God "corona avstand" mellom bordene og mange spritstasjoner. Ok marsipankake og god kaffe. Grei plass å parkere og lufte hund på utsiden.

Takk, lenai848
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Gatekjøkkenmat i kro forkledning. Betjeningen sa "JA" da vi spurte om maten var hjemmelaget, men vi fikk oppvarmet ferdigmat fra en eller annen matindustri. Nesten ikke kjøtt i "Biffsnadder". Kaffen var god.

Takk, LeivEiriksson2000
Anmeldt 19. april 2020 via mobile enheter

Falleferdig lekeplass ute, preg av en statlig sovjetkantine inne. ansatte som åpenbart skulle ønske de var andre plasser. Har potensiale til å være en trivelig plass. Men da må de ta alvorlige grep hva gjelder oppussing, service og tilbud.

Dato for oppholdet: april 2020
Takk, Joeeen
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

På vei til Savalen passet det med en stopp på Koppang. Hyggelig og fin atmosfære, hyggelig betjening og god mat. Det var rent og pent rundt oss. Vi syntes det var litt kaldt i lokalene men dette skyldes nok en litt rufsete høstdag.
En hyggelig stopp hvor det også var mulig å lade-elbilen.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, May L
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Stopp en annen plass eller kjøp noe på bensinstasjonen rett ved. Maten er overpriset i forhold til hva man får (dårlig mat), lite hyggelig betjening som virker mest interessert i å kjefte på kunder som bruker toalettet uten å kjøpe noe. Lekeplassen utenfor er ikke vedlikeholdt, dette stedet har nok sett sine bedre dager for lenge siden.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Thomas D