Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste kyllingsnadder, den var forså vidt grei.Men de legger pommes fritesen under kyllingen så den blir bløt og litt « ekkel».Burde vært servert/lagt med siden av.Bearnaisesausen ble servert ved siden av, så det var greit.Mye rot i kasse, da vi sa vi skulle betale hver for oss, måtte si det to ganger, før den dama forstod det.Det var rask servering, men dette stedet var mye bedre før.Vet ikke om vi stopper der flere ganger.

Takk, torilb2014
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fruen spiste stekt rødspette og jeg spiste hjemmelagde elgkarbonader.
Rask servering og veldih god mat.
Elgkarbonadene var selvbetjent mens rødspetten måtte lages.
Det betyr bare at den er helt nylaget

Hyggelig sted med ok priser.

Kommer nok tilbake

Takk, eholst
Anmeldt 17. juli 2021

Dårligste middag på mange 10-år. Rødspette var svidd og smakte ingenting. Potetene underkaste og salaten så som så. I tillegg måtte vi vente lenge og vel. Hvis man skal ta betalt for mat må man servere mat.Hit kommer vi aldri igjen.

1  Takk, 0mabe
Anmeldt 11. juli 2021

På vei nordover stoppet vi innom kroa for å gå på do, og kanskje kjøpe en is. Idet vi kommer opp fra toalettet i kjelleren blir vi konfrontert av et par (muligens eiere?) som krevde at vi betalte for å gå på do. De hadde fulgt med på oss fra vi gikk ut fra bilen og til vi kom til kroa. Dette skjønte vi fordi de direkte spurte oss hvorfor vi hadde gått på shell før vi kom til kroa. Betalingen for dobesøket begrunnet de i «smittevern». Vi kunne enten betale direkte eller gjennom å kjøpe mat. Ut fra samtalen med paret virket det som om de er var svært selektive med hvilke smittevernsregler som gjaldt, og at de valgte de reglene de selv kunne tjene penger på. Vi sa at de burde ha et skilt med denne informasjonen slik at gjester ble klar over dette FØR de gikk på do der. De sa at de hadde hatt et skilt før, men at de hadde hengt noe over denne informasjonen på nåværende tidspunkt.

Selv om dette bare er småplukk, synes vi det var utrolig uhyggelig å bli konfrontert av dette paret som satt ved vinduet. Vi har også en følelse av å ha blitt lurt, ettersom kassadama ikke helt skjønte hva vi prata om da vi sa at vi fikk beskjed om å betale for dobesøket. Vi prøvde også å spørre om det virkelig kostet penger for å gå på do grunnet smittevern, mens det samtidig ikke var påbud om munnbind. Vi hadde på munnbind, men det tilsynelatende smittevern-følgende paret satt nemlig uten munnbind og hostet også uten å holde albuen for munnen ;)

Her kommer vi aldri tilbake. God sommer.

1  Takk, 424julianer
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte karbonade med egg. Resultatet var en middels karbonade med sprøsvidd egg. Tragisk sted. Tar heller ikke kredittkort, så det var jo flaks at vi kunne betale.
Ser ikke for meg flere besøk her.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, 822perv