Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Når du stopper på en veikro og bestiller kjøttkaker regner man med å få gjennomstekte kjøttkaker, 2 av 6 var rå i midten.
Grønnsakene var mildt sagt ihjelkokt. Brokkoli var dvask for å si det mildt - litt tyggemotstand i gulrøttene - men ikke mye.

Potetene var bra.

Størrelse på porsjon var helt perfekt!

Ventetid ca 10-15 min

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 2512henning
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Spiste middag, kjøttkaker med poteter og brun saus, (eller deler av den)……. Styr unna, var ikke bra - smakte dårlig. Kreves ikke mye for å drive en kro, gammelt og skittent. De ansatte var heller ikke på smiler’n - så dette ble en engangsopplevelse.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, NarvN
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste kyllingsnadder, den var forså vidt grei.Men de legger pommes fritesen under kyllingen så den blir bløt og litt « ekkel».Burde vært servert/lagt med siden av.Bearnaisesausen ble servert ved siden av, så det var greit.Mye rot i kasse, da vi sa vi skulle betale hver for oss, måtte si det to ganger, før den dama forstod det.Det var rask servering, men dette stedet var mye bedre før.Vet ikke om vi stopper der flere ganger.

Takk, torilb2014
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fruen spiste stekt rødspette og jeg spiste hjemmelagde elgkarbonader.
Rask servering og veldih god mat.
Elgkarbonadene var selvbetjent mens rødspetten måtte lages.
Det betyr bare at den er helt nylaget

Hyggelig sted med ok priser.

Kommer nok tilbake

Takk, eholst
Anmeldt 17. juli 2021

Dårligste middag på mange 10-år. Rødspette var svidd og smakte ingenting. Potetene underkaste og salaten så som så. I tillegg måtte vi vente lenge og vel. Hvis man skal ta betalt for mat må man servere mat.Hit kommer vi aldri igjen.

1  Takk, 0mabe