Anmeldt 29. august 2021

Vanskelig anmeldelse å skrive ettersom jeg alltid forsøker å få med både postive og negative momenter. Her var det imidlertid ikke så veldig mye positivt...
Eneste var egentlig prisen på maten, som ikke var avskrekkende. Det burde den heller ikke være, med tanke på kvaliteten. Det var litt veikrostandard fra en del år tilbake, da man ikke hadde all verdens forventninger. Og det ofte med rette.
I dag finnes det derimot veimat av høy kvalitet å få kjøpt rundt omkring.

Middels karbonadesmørbrød egg og med stekte poteter. Karbonadesmørbrødet var greit, men ikke mer. Egget på toppen var litt lite stekt, slik at eggehviten var litt flytende geleaktig. Flytende eggehvite er bare ekkelt!
De stekte potetene var fettete og hadde en rar bitter bismak.

Samboers rekesalat så bedre ut, men hadde iblandet et tonn med tomater. Ingen dressing. Akkompagnert av en lett ristet kneippbrødskive og margarin.

Tenker at neste gang vi passerer, så gjør vi nettopp det. Passerer. Evt. kjøper noe på Shellstasjonen ved siden av kroa. Større sjans for å bli fornøyd der.

Takk, janbM4455CY
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Når du stopper på en veikro og bestiller kjøttkaker regner man med å få gjennomstekte kjøttkaker, 2 av 6 var rå i midten.
Grønnsakene var mildt sagt ihjelkokt. Brokkoli var dvask for å si det mildt - litt tyggemotstand i gulrøttene - men ikke mye.

Potetene var bra.

Størrelse på porsjon var helt perfekt!

Ventetid ca 10-15 min

Takk, 2512henning
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Spiste middag, kjøttkaker med poteter og brun saus, (eller deler av den)……. Styr unna, var ikke bra - smakte dårlig. Kreves ikke mye for å drive en kro, gammelt og skittent. De ansatte var heller ikke på smiler’n - så dette ble en engangsopplevelse.

Takk, NarvN
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste kyllingsnadder, den var forså vidt grei.Men de legger pommes fritesen under kyllingen så den blir bløt og litt « ekkel».Burde vært servert/lagt med siden av.Bearnaisesausen ble servert ved siden av, så det var greit.Mye rot i kasse, da vi sa vi skulle betale hver for oss, måtte si det to ganger, før den dama forstod det.Det var rask servering, men dette stedet var mye bedre før.Vet ikke om vi stopper der flere ganger.

Takk, torilb2014
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fruen spiste stekt rødspette og jeg spiste hjemmelagde elgkarbonader.
Rask servering og veldih god mat.
Elgkarbonadene var selvbetjent mens rødspetten måtte lages.
Det betyr bare at den er helt nylaget

Hyggelig sted med ok priser.

Kommer nok tilbake

Takk, eholst