Agoda.com
FindHotel
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ingen fare med fergekø når du kan nyte et måltid eller hjemmebrent kaffe på Handelstedet Forvik. Utsolgt for rom så vi teltet i Hagen og koste oss med det.
Stekt torsk med melon på tallerken var en god treff. Vi gikk tur til melkesletto og fikk fantastisk utsikt.

Takk, Kje K
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet med bobil og spise god frokost og nydelig kaffe. Flott betjening med godt humør. Gode sanitære forhold, varm dusj. Campingplassen hadde nydelig utsikt til Dønnamannen.
Betjening med masse god nordnorsk sjarme.

1  Takk, 55jannickel
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet på vei oppover Helgelandskysten. Idyllisk sted med begrenset service. Overpriset. Sanitære forhold syntes vi var dårlig. Hadde ventet litt mere vennlighet ved ankomst. Positivt at det tillot å ta med hund.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Storeboen
Anmeldt 1. august 2019

Rett ved Forvik fergekai, vakkert og hyggelig sted langs kystriksveien. Var innom kaffebrenneriet og drakk kaffe - nydelig kaffe. Kjøpte også med kaffe
Ellers er det mulighet for overnatting og matservering
Er verdt et besøk

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Blekksopp
Anmeldt 3. august 2018

Var innom kaffibrenneriet å kjøpte kaffi som me smaka på å tok med. Fin beliggenheit fin uteplass på kaia der me kunne sitja å drikka kaffi å eta dei gode lefsene,å sjå på båtar som kom og gjekk,soli gjorde sitt til at det blei koselig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Venture393326