Veldig kjekk park for store og små

Veldig kjekk park for store og små. Rent og pent, masse karuseller , hinderbaner , trampoliner og... les mer

Anmeldt 8. august 2022
Trip04840152432
Norge
Fantastisk park

Super park, rent og ryddig. Imøtekommende personal😊 Her er det noe for alle, liten eller... les mer

Anmeldt 1. august 2022
ChristelR96

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi valgte å besøke Djurs Sommerland med barna denne sommeren. Veldig lite folk i parken, og gode smitteverntiltak ifm covid-19. Hele gjengen var meget fornøyd. Det som er stengt er dinosaulandet, åpner 2022, og en del kiosker og restauranter. Alt i alt en glimrende park og en flott opplevelse for alle!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, AreRoe
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Kjempe kjekk park med godt utvalg både til store og små. Mye fint grønt område i hele parken. Skulle ønske det var med små kiosker rundt forbi i parken

1  Takk, AlexandraEikeskog
Anmeldt 29. juli 2019

Selve parken var super! Gøy for store og små, og veldig bra for oss som må ha glutenfri mat
Heller ikke veldig lange køer, til at det er midt i sesongen.
Badelandet var derimot en stor skuffelse. Garderobene var ekstremt fulle, skitne og det luktet ufyselig. Veldig uhygienisk og ekkelt både på doene og dusjene. Dårlig bemannet i selve badelandet og vannet i bassengene var grumsete.
Det var en fastmontert benk som stengte inngangen til garderobene og dette gjorde det veldig vanskelig å komme seg inn og ut.
Badelandet får terningkast 1.
Parken får terningkast 5.

Takk, Cathrinems
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Helt fra vi parkerte fikk vi følelsen av at dette er en gjennomført park. Her følte vi at alt gikk på skinner og betjeningen både i inngang, på spisesteder og i karusellene var veldig hyggelige. Absolutt en plass vi vil anbefale videre :)

Spiste burger hos piratburgeren, denne var ganske god. Løkringene falt også i smak.

Toalettene, som jo ofte er ganske uapetittelige var absolutt ikke det og det var også mange av dem.

Vi hadde en kjempeflott dag i parken og kommer nok tilbake :D

Takk, 713hegee
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Veldig bra. Stort men godt organisert slik at det absolutt ikke føles trangt. Ikke lange køer etc. Flott for barn i alle aldre.

Takk, 977christinas