Den beste fornøyelsesparken!

Ren, pen park. Veldig hyggelige og engasjerte ansatte. God og variert mat. Masse gøy for både små... les mer

Anmeldt 8. august 2020
torilh909
Fantastisk moro

Det allsidige tilbudet av aktiviteter - fra høyt tempo til helt rolig. Mange muligheter for mat og... les mer

Anmeldt 3. august 2020
kentarepetterson
Kvinnherad, Norge

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Årlig tradisjon å være en dag i djurs sommerland. I år ble det to ganger og neste år har vi bestemt oss for sesongkort. Nå er begge unger store nok til dragen og juvelen (kun en er stor nok for tigeren og piraten) så da blir det mange kjekke turer også for oss voksne. Denne parken blir man aldri lei av. Stort område så selv om det er mye folk føles den ikke overfylt slik som f.eks legoland gjør.

Takk, AnnIren_o
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fin dag i parken, korte køer og alle attraksjoner vi ønsket å ta var åpne. Corona-tiltak var så som så, man måtte på enkelte attraksjoner bruke munnbind. Noe vi opplevde som lite hensiktsmessig mtp at man stod tett i tett i køen uten munnbind på. Det burde også vært kommunisert på nettsiden at dette var påkrevd, slik at vi kunne kjøpt større pakke på et apotek eller lignende. Inne i parken tar de 5 dkk pr munnbind og du kan kun bruke 1 munnbind til 1 attraksjon. Mye håndsprit over alt.

Takk, rebeccasS5141ON
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe mange fine opplevelser for både for førskolebarn og småskolebarn, og vi voksne koste oss også. Vi var der en lørdag og søndag i fellesferien og stod ca 20 min i kø på det lengste. Av smittevern er de flinke. Sprit dispenser på alle attraksjoner og oppmerket plasser i køen.
Hyggelige ansatte ☀️

Takk, familyfirst10
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi valgte å besøke Djurs Sommerland med barna denne sommeren. Veldig lite folk i parken, og gode smitteverntiltak ifm covid-19. Hele gjengen var meget fornøyd. Det som er stengt er dinosaulandet, åpner 2022, og en del kiosker og restauranter. Alt i alt en glimrende park og en flott opplevelse for alle!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, AreRoe
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Kjempe kjekk park med godt utvalg både til store og små. Mye fint grønt område i hele parken. Skulle ønske det var med små kiosker rundt forbi i parken

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, AlexandraEikeskog