“Kjempeflott”

Skafferiet Bardu, Monas Spiskammers AS
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Setermoen
Beskrivelse: Hjemmekoselig kafé, med innredning av gjenbruksmøbler. Et lite utsalg av mat - og drikke fra både inn og utland med et særpreg du ikke finner i den vanlige daglivaren. I kafeen får du hjemmebakst, varierende lunsjalternativer, is og god kaffe og te. Vi baker det meste selv, kutter sukkeret du ikke trenger og holder fokus på mat du blir glad av. Du kan også ta med deg mat og drikke på farten. Velkommen til ei hyggelig stund hos oss.
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Kjempe koselig atmosfære, og god service. Maten smaker helt fantastisk. Godt utvalg av mat og drikke.

1  Takk, noragundersenk

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Her trer vi flere tiår tilbake når det gjelder interiør og omgivelser. Retro for alle pengene men når det gjelder lunsjretter, hvetebakst, biscotti og kaker er vi i 2018. Ganske enkelt kjempegodt og hjemmelaget .Heier på deg !

Takk, togree
Anmeldt 14. mai 2018

En veldig koselig kafé i utkanten av sentrum på Setermoen. Her blir du alltid møtt med et smil, og du kan nyte en god kopp kaffe (eller noe annet å drikke) og noe å spise på i kanskje den samme stolen du pleide/pleier å sitte i hos besteforeldrene dine. For her inne oser det av nostalgi. Her selger de også lokalproduserte matvarer.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Challenger92
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

En fin cafe. Lokalet var fint, veldig hjemmekoselig. Litt av vært å se på, mye gammelt og retro. God kaffe og gode boller.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Gunderz1
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Var innom her på gjennomreise, spiste lunsj. Fersk påsmurt grovbakst og god kaffe. Kul innredning - artig sted! Verdt et besøk.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Marjhia
Mona S, Eier på Skafferiet Bardu, Monas Spiskammers AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2017

tusen takk for ei hyggelig og svært godt tilbakemelding Så bra du ble fornøyd med ditt stopp på gjennomreise Velkommen tilbake

Reisende som så på Skafferiet Bardu, Monas Spiskammers AS, så også på

Har du vært i Skafferiet Bardu, Monas Spiskammers AS? Del dine erfaringer!