“En perle! Anbefales.”

Skafferiet Bardu, Monas Spiskammers AS
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Setermoen
Beskrivelse: Hjemmekoselig kafé, med innredning av gjenbruksmøbler. Et lite utsalg av mat - og drikke fra både inn og utland med et særpreg du ikke finner i den vanlige daglivaren. I kafeen får du hjemmebakst, varierende lunsjalternativer, is og god kaffe og te. Vi baker det meste selv, kutter sukkeret du ikke trenger og holder fokus på mat du blir glad av. Du kan også ta med deg mat og drikke på farten. Velkommen til ei hyggelig stund hos oss.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Helledussan for en koselig plass. En perle i Bardu, og absolutt verdt et besøk for gjennomreisende og fastboende. Nyyydelig hjemmelaget bakverk med morsomme navn og personlig vri. Kommer gjerne igjen!

Takk, Stinelisek

Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter

Nydelig retrokafé 100 meter fra E6.
Nydelig kaffe og bakverk i omgivelser som gir deg nok å hvile øynene på.
I tillegg selger de diverse næringsmidler med utrolig festlige navn. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Helga K
Mona S, Eier på Skafferiet Bardu, Monas Spiskammers AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2019

Tusen takk for gode ord <3 Vi ønsker deg velkommen tilbake!

Anmeldt 20. februar 2019

Denne cafeen er anderledes enn det man vanligvis ser på cafe,men det er likevel veldig kult og fult av masse gamle ting,en liten koselig plass på innlandet.Kaffen og bollene som er hjemmelaget er veldig gode.Artig at folk tør prøve noe nytt,og dette konsepetet som de har fått i stand her på denne kafeen er orginalt og kult.og damene som jobber der gjør en utrolig bra jobb .VERDT ET BESØK ELLER TO!!!!:-) (Y)

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, Ann-BrittA
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Kjempe koselig atmosfære, og god service. Maten smaker helt fantastisk. Godt utvalg av mat og drikke.

1  Takk, noragundersenk
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Her trer vi flere tiår tilbake når det gjelder interiør og omgivelser. Retro for alle pengene men når det gjelder lunsjretter, hvetebakst, biscotti og kaker er vi i 2018. Ganske enkelt kjempegodt og hjemmelaget .Heier på deg !

Takk, togree

Reisende som så på Skafferiet Bardu, Monas Spiskammers AS, så også på

Har du vært i Skafferiet Bardu, Monas Spiskammers AS? Del dine erfaringer!