“Hyggelig og god mat”
Anmeldelse av Vinbanken

Vinbanken
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Setermoen
Beskrivelse: En nisjebar på Setermoen. Vi serverer fingermat, norske oster og skinke med godt tilbehør på ei fjøl. Vi har drikke fra Italia og Portugal.
Anmeldt 8. september 2019

Veldig hyggelig vertinne og god service. Mat og drikke serveres i en stemningsfull atmosfære med lune toner og levende lys.

Spennende smaker på spekefjøl og spesielle oster du mest sannsynlig ikke har smakt tidligere. Menyen inneholder også ting som nybakt focaccia og ukens snacks. Kunne med fordel utvidet menyen noe, samt servert noen fler skinker og ikke bare spekepølser på fjølen.

Anbefaler vinbanken på det sterkeste. Her bør du ta turen enten det er på date eller med en vennegjeng.

Dato for besøk: september 2019
Takk, nikolaik0511

Reisende som så på Vinbanken, så også på

Har du vært i Vinbanken? Del dine erfaringer!