Anmeldt 25. april 2016

Dette er 3. gangen vi var i Thailand og vi har alltid bodd på familie resort. Dette hotellanlegget var slitt, men ok. Vi klagde på rommet, da alt vi hadde ble "rått". Ipad og kamera var våte på skjermene, bomullstøy ble fuktig i kofferten. En av guidene og en fra resepsjonen var med å sjekket rommet vårt. Vi fikk byttet rom og alt ble bra. Rommet vi flyttet fra ble det ikke gjort noe med, vi så at det var nye gjester der samme dag som vi flyttet ut.

Vi spiste kun frokost på hotellet og den var bra. Vi spiste lunsj og middag på de lokale restaurantene i nærheten, da vi er glad i thailandsk mat. Flere gode restauranter langs stranden. To veldig gode restauranter rett over vegen fra hotellets inngangsparti. En tredjedel av prisen i forhold til hotellet.

Et veldig trygt anlegg når en reiser med barn. Bassenger for alle aldre, et bassent med vannsklie. Fin strand, men ikke klart vann. De fleste gjestene på hotellet var fra norden, skandinavisk barneklubb.

Takk, Randi K
Anmeldt 21. april 2016

For andre gang dro vi til Sunwing Bang Tao. Og igjen var vi veldig fornøyd med oppholdet. Rent og pent og barna koste seg med bading i basseng og sandstranden som man nesten er på når man går ut fra rommet.. Kan få alt man trenger inne på hotellområdet, men en liten tuktuk tur unna er det flere spisesteder som man kan dra på. Markedet rett i nærheten av hotellet ( er der 2 ganger i uka ) kan man gjøre noen skikkelige kupp. Tilbyr også trening til alle aldre. Veldig hyggelig personale og drar gjerne tilbake hit. Tilbyr gratis trådløst nett. Selv om det er litt ustabilt. Men det var vel ikke derfor man dro på ferie heller. Da kan man gå i resepsjonen. Der var det stabilt..

Romtips: Veldig behagelig med rom på bakkeplan når man har barn.
Takk, Pettersen1976
Anmeldt 20. mars 2016

Et helt greit hotellrom, noe slitt, men OK. Hele anlegget består stort sett av småbarnsfamilier som tilbringer hele Thailandsferien på hotellanlegget. Og hele stedet bærer lite preg av å være i Thailand. Maten i restauranten er italiensk, gresk og tex-mex, alle snakker svensk, showene på kvelden var svensk-norsk-dansk og vi fikk egentlig ingen gode thailanske opplevelser her. Men det var helt greie overnattinger med bading og barne-/ungdomsklubb som sto i fokus.

1  Takk, Tone M
Anmeldt 4. mars 2016

Meget hyggelig plass å feriere.Negativt at gjester som kommer tidlig på dagen må vente mange timer på å få sitt hotellrom. Det er stor slitasje på stoler og bord så det trengs endel vedlikehold her og der.Rent og pent og vannflasker hele tiden i kjøleskapet.Trykt for barn og flott beliggende helt i strandkanten

Romtips: Blokk 7 har utsikt mot barnebasseng
Takk, Audimb
Anmeldt 15. februar 2016 via mobile enheter

Hotellet er veldig fint, rommene er freshe. Vi bodde i 2 etg, Og hadde utsikt mot poolen. Frukosten er bra og restaurangen ligger ved stranden. Man kan få massasje ved stranden og det kostet ikke mer enn på gaten. Det er show for barna på kveldene, med mini disco osv. Et eget kids club lokal. Minuset er at det finnes altfor Mange som står opp tiiiiiidlig for å legge ut håndklär osv på alle solstoler!!! Det skal ikke behöves når man er på ferie!!!

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, kariannevedin