Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Hadde en fine ferie her, selv været var veldig varierende på to uker opphold fra 22 juni til 6 juli 2019. 3 Store fine sanitær bygg med, kjøkken dusj osv. Flotte cafe, købmand, og flott personal som er behjelpelig viss det er noe vi lurer på. Anbefaler andre og tar turen, om det er telt tur, bil og campingvogn eller bobil, men vi så det er mulig og leie hytte også. Passer fint for familie m/barn og unge. Hilsen i fra Rita Synnøve & Trond Eriksen.

Takk, 963ritae
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Var 4 netter på Jambo feriesenter med campingvogn. Kan absolutt anbefales på det sterkeste! Store og fine plasser for vogn/telt, enkel adkomst og veldig oversiktlig anlegg. Rent ute og inne. Godt renhold på toalettanlegg og dusjer. Mulighet for kjøp av mat i butikken på stedet. Ok mat i restaurant på plassen, men endel venting på både bestilling, drikke og maten ved mye gjester. Vi ga opp og kjørte til Blokhus istedenfor. Mye gøy for barna på plassen, lekeland inne og stort flott lekeanlegg ute ved kjøkken/bassengområdet. Kommer gjerne igjen!

Takk, T37ZVanitat
Anmeldt 3. juli 2019

En fin campingplass med mange fasiliteter. Dessverre havnet vi på en plass som hadde mye jordmaur, men det kan vi ikke laste campingen for.
Basseng, lekeplass og familiebad er ting jeg viø fremheve som bra. Morsom men dyr minigolf.. og veldig bra service fra ansatte!

Takk, 845trond
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Kjempeflott campingplass med store gode plasser til telt/campingvogn. Kjempeflott kjøkken/service rom med ovner, vaskeplasser, microovn og oppvaskmaskin. Mange og oversiktelige lekeområder for barna både inne og ute og for alle alderstrinn. Fint utendørs bassengområde med plass for store og små. Vi fikk tildelt en plass med mye hundebæsj liggende langs kanten, men fikk oppgradert plass uten tilleggskostnad - veldig bra! Trekker litt ned at en må betale ekstra for å dusje, det kunne vært inkludert på en såpass dyrt sted. Absolutt et sted vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, tovek337
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Vi overnattet i telt med familien på 5, 2 voksne, og 3 barn på 9, 7 og 1 år. Flotte fasiliteter for hele familien. Romslige bad og familiebad, kjøkken, utrolig flott minigolfbane, godt utstyrt kjøpmann og bra basseng med sklie. Rent og pent og veldig velholdt. Anbefales på det høyeste og her kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, 301lisn