Booking.comUSD 108
eDreamsUSD 108
Agoda.comUSD 108
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Nedslitt ytre, men fantastisk vert, Peter, som veide opp for førsteinntrykket!
Peter står på og gir alt for sine gjester. Vi kom seint og var sultne. Det var ingen problem, og vi ble mette på kveldsmat. I regnvær på motorsykkel, ankom vi noe bløte. Peter fiksa vifter, og vi kjørte i tørre klær derfra neste morgen. Det ble et koselig opphold, og vi stopper gjerne der flere ganger! :)

Takk, Unni A
Anmeldt 27. juli 2020

Gjestgiveriet ligger i et veikryss midt mellom Namsos og Grong. Overtatt av nye eiere i fjor som har prioritert innvendig renovering. Det ser derfor dårlig ut utenfra, spesielt på baksiden.
Meget hyggelig vertskap som gir deg personlig oppfølging.
Rommene er enkle uten TV , og kan sent ankomne gjester kan høres i gangen. Bad og toalett sammen.
Frokosten er enkel med det nødvendige.
Rimelig , enkel og praktisk overnatting.

Romtips: Gjestgiveriet fortjener en sjanse dersom du vil oppleve noe annerledes.
Takk, 555runara
Anmeldt 22. juli 2020

Vi var på tur fra nord til sør og trengte overnatting på veien. Ringte gjestgiveriet, men eieren beklaget, men de var fullbooket. OK, bare å leite videre. Etter kort tid ringte eieren opp igjen og sa at de hadde en avbestilling og at det dermed var et ledig rom til oss - fantastisk!

Ankom etter et par timer, og ble godt mottatt av eieren Peter. Normalt blir man vist direkte til betalingsterminalen, men her ble vi i stedet vist til rommet og spurt om det var OK, hvilket det var. Det er enkel standard, men det er rent, stille og godse senger.

Peter var hjelpsomheten selv, og med elbil på turen er det greit å få ladet. Det ble tatt hånd om på et øyeblikk, og vi kunne starte turen neste dag med fullt batteri.

Etter å ha installert oss på rommet, ble det tid til en øl til meg og et glass vin til fruen. For å være sikker på at vinen falt i smak, fikk fruen en smaksprøve før bestilling - perfekt og profesjonelt! Ølet fra Mack var kaldt og godt, og Peter konverserte villig om stedet og dets historie som overnattingssted for laksefiskere fra inn- og utland.

Oppsummert: et utrolig hyggelig opphold på et utrolig trivelig sted. Anbefales også for andre enn laksefiskere!

Takk, 845geirt