Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Trivelig Gjestgiveri,ikke langt fra Namsos /Grong.Har vært her flere ganger med familie å venner for å spise . Maten er kjempegod ,å det er en bra meny,å mye å velge i.Fantastisk service.Her blir gjestene godt ivaretatt .Rent og pent.Fine lokaler.Jeg anbefaler virkelig å ta en tur hit,enten for en matbit eller for overnatting. Fine rom.Greie priser.

Takk, Marit G
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og utrolig service.
Personalet er hyggelig og imøtekommende.
Trivelige lokaler, gode fiske muligheter og veldig bra mat. En plass med mye historie i veggene.
Anbefales på det sterkeste om du skal på Norgesferie eller trenger en helg vekk fra bylivet.

Takk, Fanny F
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

For en overraskelse å finne et trivelig sted som dette som ikke engang var omtalt i guiden vår! Stedet har over 100 års tradisjon, og har nå nye eiere med store ambisjoner og lang restauranterfaring.
Vi spiste perfekt stekt laks med dillstuede poteter og fikk omvisning og mange gode historier fra verten på kjøpet.

Takk, Leif Wien J
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Nedslitt ytre, men fantastisk vert, Peter, som veide opp for førsteinntrykket!
Peter står på og gir alt for sine gjester. Vi kom seint og var sultne. Det var ingen problem, og vi ble mette på kveldsmat. I regnvær på motorsykkel, ankom vi noe bløte. Peter fiksa vifter, og vi kjørte i tørre klær derfra neste morgen. Det ble et koselig opphold, og vi stopper gjerne der flere ganger! :)

Takk, Unni A
Anmeldt 27. juli 2020

Gjestgiveriet ligger i et veikryss midt mellom Namsos og Grong. Overtatt av nye eiere i fjor som har prioritert innvendig renovering. Det ser derfor dårlig ut utenfra, spesielt på baksiden.
Meget hyggelig vertskap som gir deg personlig oppfølging.
Rommene er enkle uten TV , og kan sent ankomne gjester kan høres i gangen. Bad og toalett sammen.
Frokosten er enkel med det nødvendige.
Rimelig , enkel og praktisk overnatting.

Romtips: Gjestgiveriet fortjener en sjanse dersom du vil oppleve noe annerledes.
Takk, 555runara