Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

14 dager på veien med bobil. Siste natt tilbrakt her. Den beste campingen vi har besøkt i sommer. Bra lokasjon. Supert moderne servicebygg. God plass. Aktiviteter for familien. Cafe++.
Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, SnowMaxxYT
Anmeldt 2. august 2019

Stoppet på tur sørover for å bade og sove og nyte godværet. Meget fornøyd! God plass for campingvogn. Flott servicebygget. Kafé med mat og ølservering. Fint å bade. Stille og rolig. Pent nabolag med fastplasser. Vi kommer igjen

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Annlaug E
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Tok en stopp på vei sørover og var så heldige å ta den hos Vegset. Fin badestrand med flytebrygge, minigolf og cafe med veldig hyggelig betjening. Is, vafler, kaker, drikke+++. Dette blir fast rasteplass for oss

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, annekibs
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Vi har vært innom noen campingplasser, mange ok, men Vegset var fantastisk. Så velholdt, vakkert beliggende ved vannet, utmerket service, rett og slett perfekt. I tillegg er cappuccinoen svært god. Det skal sies været var strålende sol og 27 grader, som alltid hjelper.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Bj0rnA
Anmeldt 2. juni 2018

Vårt opphold på Vegset Camping var en positiv opplevelse.Vi fikk en stor og godt merket tomt til vår bobil.Serviceligbygget er nytt, god plass i separate dusjrom. og et greit kjøkken.Gratis internett med gode signaler, Svært hyggelig vertskap på en velholdt og ren campingplass ved E-6 i nordenden av Snåsavannet.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Roy Odd S