Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Flott plass ! Hyggelig driver, nye fine sanitæranlegg, godt med strømuttak 16A, rent og pent. Fine oppstillingsplasser for bobil. Fin utsikt ut over Snåsavannet. En sikker vinner hvis du er på disse trakter. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, trond116
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Vi kom på kvelden og traff hyggelig personalet og fikk en fin bobil-plass ved vannet.

Vi ble møtt med deilige kanelboller som huset spanderte.

Fine sanitærforhold, 20kr for 6 minutter varmt vann i dusj, akkurat passe.
250kr for bobil og 50 kr for strøm, helt grei pris.

Stille og rolig camping.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Unnlis
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Kom her for en ovenatting fin plass med helt topp sanitæranlegg. Men at det tillates at hunder kan springe løs rundt hele campingplassen og inn i hytta uten noen som helst form for kontroll på hvor dem piser og driter, det frister ikke til gjentakelse å besøke
Nå skal det sies at det er mange som både har band på hunden og plukker opp etter den

1  Takk, abY5401KV
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

14 dager på veien med bobil. Siste natt tilbrakt her. Den beste campingen vi har besøkt i sommer. Bra lokasjon. Supert moderne servicebygg. God plass. Aktiviteter for familien. Cafe++.
Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, SnowMaxxYT
Anmeldt 2. august 2019

Stoppet på tur sørover for å bade og sove og nyte godværet. Meget fornøyd! God plass for campingvogn. Flott servicebygget. Kafé med mat og ølservering. Fint å bade. Stille og rolig. Pent nabolag med fastplasser. Vi kommer igjen

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Annlaug E