Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Stoppet innom denne flotte perlen av en BnB. Fikk en hyggelig velkomst av tre koselige golden retrievere som senere ble vår hunds lekekamerater. Vertene var kjempegreie og veldig fleksible mtp. frokost og innsjekk. De brygger også sitt eget øl som man kan få kjøpt på stedet. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, wegards
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Hjemmekoselig og fint sted hvor man føler seg velkommen fra første stund. Folkene som jobber her er varme og imøtekommende, og i tillegg fleksible med tanke på frokosttider etc. Da vi kjørte inn på tunet ble vi møtt av tre herlige golden retriever, noe hunden vår satte stor pris på.
Rom og fasiliteter skorter ikke på noe. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, martha v