“God mat langs E6 ”

Snasakroa
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Snåsa
Kjøkken: Norsk, Helsekost
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Var her sent en ettermiddag for middag. Bra utvalg i matretter og hyggelig betjening. Bestilte noe så originalt som hamburgertallerken, men den smakte godt.

Takk, klllk

Anmeldt 17. august 2018

Dette var elendige greier. Bestilte omelett og den kom med en skinkeskive i brettekanten og noe som skulle være salat ved siden av. Lite smak, kjedelige brødskiver og ikke hadde de smør. De hadde godt tom for smør (lenge siden smørkrisen nå altså). Servicen var heller ikke noe å skryte av. Har spist på Snåsakroa et par ganger før og da har det vært "greit nok" men nå var det katastrofe.

1  Takk, matformons
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Hadde hørt at dette var en fin plass å stoppe for en matbit.
Elgkarbonadene var gode, mens resten trakk ned..chipsen var tørr og rar hamburgeren det samme..
Tror nok sikkerstikket på denne plassen må være god norsk husmannskost hvis man ikke vil bli skuffet.
Var også en snartur innom toalettet som måtte være såpass.

Takk, kolbj_rnl966
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Var på kroa to ganger. Første besøket skulle vi ha vaffel, men de var så tørre at det ikke gikk an å spise de. På besøk nummer 2 prøvde vi toalettfasilitetene og skulle ha is. Tom isdisk møtte oss, og det manglet papir på toalettet. Stedet bar preg av dårlig vedlikehold og var skittent. Her burde mattilsynet tatt seg en tur.

Takk, trulsli
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Jeg elsker slike små kroer. Når ting gjøres riktig kan matopplevelsen på slike steder være svært god.

Dessverre sviktet Snåsakroa denne gangen: Lokalet generelt trenger en grundig vask. Kjøttkakene varierer mellom halvfabrikat (ferdiglaget farse) og fabrikklaget. Ertestuingen er etter min mening alt for søt.

Pommes fritesen var ikke god: Den smakte surt.

Betjeningen består stort sett av ungdommer. Ikke noe galt i seg selv, men mangel på erfaring skinte gjennom, både når de glemte en rett på min bestilling, og senere når de til stadighet kom innom bordet med retter de lurte på skulle til oss.

Ungdommer, ja: Smilende, hyggelige og hjelpsomme alle sammen. Med litt mer styring og erfaring blir servicen veldig bra.

Maten trenger et løft.

3  Takk, Llenda

Reisende som så på Snasakroa, så også på

Har du vært i Snasakroa? Del dine erfaringer!