“Rent og luftig overnatting.”
Anmeldelse av Snasakroa

Snasakroa
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Snåsa
Kjøkken: Norsk, Helsekost
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på utkikk etter plass å sove for natten. De hadde ledige rom, vi leide et dobbeltrom og et enkeltrom. Fine nyrenoverte rom, luftige og rent. Delte bad med resten av korridoren, men det merket vi ikke mye til. Litt lytt mellom rommene, så vi håper ikke vår overtrøtte femåring plaget naboene.

Takk, 100kristinad

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet for å lade leafen og bestilte en putt i panne. Smakte mye fett og det var mye fett på tallerkenen. Heller ikke dressing på salaten.
Beklager, dette er ikke godt nok

1  Takk, Hansenjim
Anmeldt 22. juni 2020

Etter å ha kjørt omtrent 20 mil, svingte vi inn på Snåsakroa for å få en matbit. "Snåsaburger ble bestilt, maten kom kjapt og vi ble svært positivt overrasket ! Hjemmelaget og forseggjort, smakfullt og ikke så veldig dyrt heller. Rene og lyse lokaler, og her tok de virkelig smitte og koronafaren på alvor !
Nye turer nord over gir nye besøk på Snåsakroa, det er sikkert !

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Kjell Morten K
Anmeldt 1. juni 2020

Svingte innom for å spise middag på tur Sørover landet.
Bestilte dagens middag for å spare tid og det var oksestek.
Når man bestiller dagens regner man med att maten er klar til servering men ikke her gitt....
Etter gjentatte purringer ble maten servert 32 minutter etter att den ble betalt.
Prøvde å få igjen litt av pengene men fikk raskt beskjed om att det ikke var noe tema! De sa att her er det vi som eier, maten din får du akkurat nå, sett deg å spis, du får ingenting tilbake.

Ikke så godt som en unskyldning å få.
Eierne av stedet var ufin å ikke i møtekommende på noe slags vis.
Maten var heller ikke bra. Sausen hadde vell passet bedre til en pepperbiff!
Anbefales ikke!
Hygienen var heller ikke bra ivaretatt.
Det var egene engangsholdere for bestikk laget av papir, de valgte vist å bruke opp disse igjen. Mange var full av saus og matsøl. Ikke bra Snåsakroa!
Stopp heller på en bensinstasjon!

Hilsen skuffet kunde.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 117mortens
Anmeldt 10. mai 2020 via mobile enheter

På tur nedover E6 meldte sulten seg for frokost, alt mellom Mosjøen og her var stengt æ. Bestilte en dobbel Egg/bacon og ble slettes ikke skuffet. Ekstra pluss for hyggelig service og meget god frokost tross litt dyrt for resultatet av høne hygge Sving inn og støtt lokalt næringsliv

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 880fredrikd

Reisende som så på Snasakroa, så også på

Har du vært i Snasakroa? Del dine erfaringer!