“Forferdelig betjening”

Snåsakroa Cafe AS
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Snåsa
Kjøkken: Norsk, Helsekost
Anmeldt 1. august 2021

Helt forferdelig mat, badet I fett. Skulle liksom være pasta i hvit saus. Innehaver kjefter på kunder, arrogant betjening. Ikke verd et besøk!

6  Takk, 286kariannes

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenheten er flott men så dårlig vedlikeholdt. Uteplassen hadde vinglete slitte krakker. Ugrasset vokste men blomstene hadde visnet, uten å bli fjernet. Maten var heller ikke noe å komme tilbake for, det bar preg av ferdigprodusert oppvarmet mat. Jeg har ikke noe negativt å si om betjeningen på stedet. Beklager å måtte si dette, men vi betaler jo for maten og har en viss forventning etter å ha sett på hjemmesiden deres.

1  Takk, moniaee
Anmeldt 24. juni 2021

Kald og dyr og usmakelig burger,kjør forbi !Frister ikke til gjentagelse,her er det visst om å gjøre å tyne kundene for mest mulig penger hurtigst mulig.

Takk, arveg2020
Anmeldt 3. januar 2021

Jeg opplevde selv å se et lass med busspassasjerer bli skjelt ut av eier av kroa. Synes dette var helt forkastelig og valgte å betale og fortalte området så snart som mulig. Barna mine synes dette var skummelt og ville gå. Ble til at vi fant oss et annet sted å stoppe!

Dato for besøk: desember 2020
4  Takk, Sverrehau
Anmeldt 25. desember 2020

eier var truende da jeg klaget på mat.anbefaler ik noen å stoppe her.kjør videre og finn hva som helst,til og med winer på statoil er bedre

Dato for besøk: desember 2020
4  Takk, smaktedritt

Reisende som så på Snåsakroa Cafe AS, så også på

Har du vært i Snåsakroa Cafe AS? Del dine erfaringer!