“Mat”

Snåsakroa Cafe AS
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Snåsa
Kjøkken: Norsk, Helsekost
Anmeldt 29. august 2021

Karbis me speil egg. Kostet jo 200kr aldri mer skal jeg dit. Jeg kjøpte jo brus i tillegg men alikevel så skal jeg aldri ditt igjen

Takk, Kjell N

Anmeldt 11. august 2021

60 kr for en is (småis fra Diplomis), er alt for dyrt. Vi la isen tilbake i isdisken, og kjørte videre.

3  Takk, 610kristineu
Anmeldt 1. august 2021

Helt forferdelig mat, badet I fett. Skulle liksom være pasta i hvit saus. Innehaver kjefter på kunder, arrogant betjening. Ikke verd et besøk!

6  Takk, 286kariannes
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenheten er flott men så dårlig vedlikeholdt. Uteplassen hadde vinglete slitte krakker. Ugrasset vokste men blomstene hadde visnet, uten å bli fjernet. Maten var heller ikke noe å komme tilbake for, det bar preg av ferdigprodusert oppvarmet mat. Jeg har ikke noe negativt å si om betjeningen på stedet. Beklager å måtte si dette, men vi betaler jo for maten og har en viss forventning etter å ha sett på hjemmesiden deres.

1  Takk, moniaee
Anmeldt 24. juni 2021

Kald og dyr og usmakelig burger,kjør forbi !Frister ikke til gjentagelse,her er det visst om å gjøre å tyne kundene for mest mulig penger hurtigst mulig.

Takk, arveg2020

Reisende som så på Snåsakroa Cafe AS, så også på

Har du vært i Snåsakroa Cafe AS? Del dine erfaringer!