Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Ett flott sted som anbefales. Fine turmuligheter rett utenfor døra og Rypetoppen adventurepark 400 meter unna. Gårdsbutikk og eget bryggeri. Nydelig mat serveres, og hyttene er av god standard. Storlien er 10 minutt unna med bil. Teveltunet bygger ut og er verdt ett besøk.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Jan Arild H
NPHaa, Eier på Teveltunet Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2017

Takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake.

Anmeldt 15. mars 2016 via mobile enheter

Vi var 20 personer på seminar. Teveltunet har mange overnattingsplasser, i stor grad i firemannshytter. Vi lå to i hver hytte. Hyttene har ingen form for komfort. Måltid serveres i rommelige, men upersonlige lokaler. Maten er god og rikelig. Middag med vinmeny har en dårlig Rioja, men ellers velsmakende. Aktivitet ute på ettermiddag med mister Lundemo anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Geivi

Takk for erlig melding, midler settes inn for å oppgradere enheter og detaljer.
Velkommen tilbake til nye opplevelser og hygge.

Anmeldt 9. juli 2014

Hotellet i seg selv er egentlig ganske standard, med spartansk utstyrte rom (hytter). Naturen rundt er et pluss, og Teveltunet Adventure Park er en opplevelse for dem som liker å klatre i tau.
Men det som huskes er maten. Det er fantastisk at det går an å få servert SÅ god mat på et såpass avsidesliggende sted. Øl fra eget mikrobryggeri er heller ikke å fornekte.

Dato for oppholdet: juni 2014
3  Takk, tmyrstad61

Takk for meldingen. Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. juni 2014

Drøyt en times kjøring nordøstover fra Trondheim - Værnes lufthavn, og tett på svenskegrensa gjennom Meråker og skistjernenes mekka finner du dette flotte restaurerte tunet med ypperlig mat, kjempegod service, og middagen i gamma må oppleves - hau hau ! Store moderne hytter. Fine møterom i ulike størrelser og aktiviteter. Litt langt å komme seg dit, og vi var uheldige med været. (Snø i juni, men inne blir det ekstra kos) Stort pluss for storytelling i gamma. Skapte stemning med dronningen og terningen rundt bålet. Har spist en del i lavo, men dette var mye bedre, og soppstuingen like god som lovet. Merker at stedet drives av folk som er stolte og vil noe samtidig som de yter topp personlig service. En god kombinasjon. Anbefales, men litt langt. Kanskje to overnattinger med alternative middager hadde vært bra. Hyttene har alt som trengs for selfcatering, så sikkert fint for turister også når varmen kommer.

Romtips: De største hyttene er nok best. Opp til 10 personer med 2 bad / dusj. Vask på rommene. Hyggelig stue, veranda, varmekabler og fullt kjøkken. Her går det fint an å bo en uke. Tradisjon og moderne smelter sammen. 5 på enerom gir nok mest comfort, men gode muligheter for familier, eller kollegaer som synes det er ok å dele.
Dato for oppholdet: juni 2014
1  Takk, AinaK2013

Kurs og konferanse er det vi satser mest på. Aktiviteter, mat og sosiale samlinger mener vi at vi er gode på.
Også ferie og fritid har kommet godt i gang etter at vi fikk etablert Rypetoppen.

Anmeldt 5. april 2014

Var på jobbtur og hadde et flott opphold. Artige aktiviteter som fint avbrekk til det faglige. Hyggelig personale og varm velkomst. Gode senger i leilighetene. Rent og fint. Flott opplevelse i gammen på kvelden med verdens nydeligste måltid. Anbefales til firmaturer og større selskap:)

Dato for oppholdet: februar 2014
1  Takk, Kristin G

Takk for hyggelig medling.