GrandTour788639
    Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
      kr 1 150
    38.0 km fra Teveltunet Fjellstue
    Gratis parkering
    Den største hytta vår «Fiskarbu»
    kr 780
      kr 1 068
    58.4 km fra Teveltunet Fjellstue
    Se flere hoteller i Meråker
    Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

For to familier på sommerferie til Rypetoppen var dette midt i blinken. Kort vei å gå til Rypetoppen og selvhusholdning. Riktignok litt lite kjøkken, men ingen problemer. Masse sengeplass og lekeplass for ungene.

1  Takk, marthemaa
    Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Et fantastisk sted å være med gode kollegaer. Standarden på rom og hytter er ikke luksus, men det forventes ikke og er heller ikke nødvendig på en slik samling. Badestamp, ølsmaking med lokalt øl, quiz, ziperline for å nevne noen aktiviteter. Fine møtefasiliteter, hyggelig betjening og god skikkelig hjemmelaga mat. Genial plass.

Dato for oppholdet: april 2018
    Takk, Ctrl-shift-del
    Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Vi feiret 70-årsdag med familien der. Spiste tre måltid og feiret fødselsdagen der. Hyggelig atmosfære, hyggelig og serviceinnstilt betjening og svært nydelig mat. Sammen med Rypetoppen klatrepark ble dette en flott feiring for store og små. Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2017
    Takk, Catarina S
    Anmeldt 19. mai 2017 via mobile enheter

Det var litt blandede forventninger jeg kom tilbake til Teveltunet 30 år etter leirskole på stedet, men alle bekymringer ble sendt til Sverige eller et annet sted langt borte. Vi hadde et bra og velfungerende møterom. Soverommet (C1) var enkelt og velfungerende med fin utsikt. Maten var en annen historie: Vi hadde en lunsj med en nydelig lammegryte. Middagen var en perfekt ørret med asparges (aldri har asparges smakt så godt), med tilhørende vinpakke. Frokosten var "enkel" og helt nydelig. Lunsjen andre dag var buffetmed laks, pasta, spekemat, alt av ypperste kvalitet. Sjeldent har 5 stjerner sittet så løst.

Dato for oppholdet: mai 2017
    Takk, hohygen
    Anmeldt 13. januar 2017

Var innom på gjennomreise ville ta en kaffe, fikk omvisning på et flott område med hyggelig folk. skal du dra forbi Meråker, så dra innom

Summere: EN OPPLEVELSE
    De har klatrepark, en egen liten innsjø, restaurant, overnatting, eget bryggeri og mye mye mer... Hærlig plass

Dato for oppholdet: januar 2017
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
    1  Takk, tommyandree
    NPHaa, Eier på Teveltunet Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2017

Takk for hyggelig tilbakemelding. tilføyer at vi har 7 små vann / innsjøer med bra ørretfiske.
    Videreutvikling av kjøkkenkapasitet og unge energiske medarbeider nylig tilsatt og vi ser fram til nye og spennende konsept i matvegen.
    Velkommen tilbake.