Står til gull

Fantastisk anlegg som er lagt opp for alle aldre og ønsker om utfordring. Service fra de ansatte... les mer

Anmeldt 8. august 2021
335olef
Oslo, Norge
Kjempedag for familien.

Vi hadde en flott dag parken. Hadde ingen spesielle forventninger men hadde hørt mye bra... les mer

Anmeldt 2. august 2021
Trip723309

Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Her får hele familien/vennegjengen mulighet til å utfordre seg i vakre omgivelser, enten du er av den engstelige typen eller du er adrenalinjunkie. Sikkerheten står i høysetet og ansatte er blide og hjelpsomme. Godt bemannet også på dager med færre besøkende. Imponerende oppbygd og tilrettelagt adventurepark med ulike overnattingsmuligheter og aktiviteter for totalopplevelse. Anbefales for den som liker natur, utfordringer og morro. Vi kommer tilbake

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, h50s
Rypetoppen, Public Relations Manager på Rypetoppen Adventurepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Tusen takk for veldig hyggelige ord etter deres besøk, høsten 2019! :)
Vi håper å se dere tilbake i parken, snart. Velkommen skal dere være!

Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Flott park med klatreløyper som utfordrer absolutt alle aldre og nivåer. Sikkerhet i høysetet, hyggelig ansatte! Godt tilrettelagt for overnatting i hytter og lavvo, hvor også fri bruk av kano inngår.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, maash71

Tusen takk for veldig god tilbakemelding!
Vi håper å se dere tilbake i parken, snart. Velkommen skal dere være :)

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Vi dro 3 voksne og 3 barn.
Barna var 6,7 og 8. Vi hadde en flott dag med løyper som passa alle.
Rypetoppen skal ha ekstra kred for kreativitet, da vi fant både snowboard of kjelke oppi noen av løypene.
De ansatte som gikk rundt i løypene var tålmodige og virket dyktige i jobben de utførte.
Det som trekker ned fra 5 til 4 stjerner er følgende:
Litt for mye tid i kø.
Litt rotete ved både leie og innlevering av utstyr.
At de ikke fyrer opp grillene, man må kjøpe kull selv og fyre opp. Det er for lite med en grill, og jeg tenker at Rypetoppen burde ordna med varme griller.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, kjellrunb2018
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Flott klatrepark med godt utvalg i løyper, for liten og stor. Bra fokus på sikkerhet. Flinke instruktører, litt slappere oppfølging ute i løypa men kom og hjalp hvis vi spurte. Alle var superfornøyd med dagen

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 895gretev
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Profesjonelt opplegg i vakre omgivelser. Ble hentet ned fra svartløypa av en hyggelig kar i slippers. Anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, mortenb506