Fantastisk

Lå over en natt i Artic Dome. Hadde fri tilgang på SUPbrett og kano på kveldstid. Ungene og de... les mer

Anmeldt 2. juli 2022
ingridbD7090LQ
Norge
Står til gull

Fantastisk anlegg som er lagt opp for alle aldre og ønsker om utfordring. Service fra de ansatte... les mer

Anmeldt 8. august 2021
335olef
Oslo, Norge

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en helt super dag i klatreparken. Hadde med barn i alderen 2, 7, 8, 11 og 15 år + fire voksne. Alle koste seg like mye. 2-åringen var helt vill i de gule løypene, vi ble skikkelig positivt overrasket over at det var løyper som passet han også. Absolutt verdt et besøk. Vi angrer på at vi ikke ordnet overnatting og brukte to dager i parken.

Tok med grillmat og brukte grillen ved vannet til lunsj. Var mange benker der, og fine fasiliteter. Litt kø på en del av løypene, men det må man vel bare regne med. Mange instruktører som gikk rundt i løypene og hjalp til, og vi fikk god opplæring før vi startet.

Vi kommer garantert tilbake!

Takk, ranjav
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Parken er bemannet med dyktige og engasjerte medarbeidere. Opplæringen føltes trygg, og slett ikke unødvendig selv om familien har klatret endel tidligere. Tenåringene syntes løypene var varierte og utfordrende.
Området er rent og flott opparbeidet, uten at naturpreget er ødelagt. Tusen takk for en flott dag!

Takk, tfwl
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Som barn var jeg i Teveldal hver sommer når vi besøkte familie i Meråker. Å dra tilbake med egne barn på 9 og 12 var en innertier. For et fantastisk anlegg!! Vi tilbrakte en hel dag på Rypetoppen og det var tipptopp selvom været ikke spilte på lag. Her fikk voksne og barn testet fysiske og mentale grenser samtidig som vi opplevde stor grad av mestring. De ansatte vi møtte var tilgjengelige, blide og imøtekommende. Rypetoppen må være landets beste klatrepark! Vi kommer tilbake

Takk, sher3105
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte parken for første gang forleden dag. To voksne og barn på 8, 10 og 13 år.

Vi storkoste oss hele dagen, men rakk dessverre ikke alle løypene. Det var ikke kø da vi besøkte parken, og vi hadde lite pauser. Det er rett og slett bare så mye gøy å velge mellom. Mange flotte zipliner i alle vanskelighetsgrader. Spesielt spektakulært med dem som gikk over vannet samt klatringen i berget bort til to av ziplinene. Ellers maaaange flotte løyper med ulik vanskelighetsgrad og ulike hindere. Vi kommer garantert tilbake, flere ganger.

Takk, 326yngvel
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Her får hele familien/vennegjengen mulighet til å utfordre seg i vakre omgivelser, enten du er av den engstelige typen eller du er adrenalinjunkie. Sikkerheten står i høysetet og ansatte er blide og hjelpsomme. Godt bemannet også på dager med færre besøkende. Imponerende oppbygd og tilrettelagt adventurepark med ulike overnattingsmuligheter og aktiviteter for totalopplevelse. Anbefales for den som liker natur, utfordringer og morro. Vi kommer tilbake

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, h50s
Rypetoppen, Public Relations Manager på Rypetoppen Adventurepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Tusen takk for veldig hyggelige ord etter deres besøk, høsten 2019! :)
Vi håper å se dere tilbake i parken, snart. Velkommen skal dere være!