Står til gull

Fantastisk anlegg som er lagt opp for alle aldre og ønsker om utfordring. Service fra de ansatte... les mer

Anmeldt 8. august 2021
335olef
Oslo, Norge
Kjempedag for familien.

Vi hadde en flott dag parken. Hadde ingen spesielle forventninger men hadde hørt mye bra... les mer

Anmeldt 2. august 2021
Trip723309

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter i Bjørnehi-hytter, som ligger rett ved inngangen til klatreparken. Flott beliggenhet i naturskjønne omgivelser, og muligheter for å bruke kano og sup på kveldstid. Husk pute og dyne for maksimal sovekomfort.

Selve klatreparken er eksepsjonell. Har vært i et par andre tidligere som har gitt gode opplevelser, men denne var heftigere, større og morsommere enn de andre vi har vært i. Mange forskjellige muligheter for store og små, og noen zip lines som er verdt turen alene. Det eneste som trekker litt ned er all myggen og knotten, men det finnes det midler mot.

Takk, eirhaa
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en helt super dag i klatreparken. Hadde med barn i alderen 2, 7, 8, 11 og 15 år + fire voksne. Alle koste seg like mye. 2-åringen var helt vill i de gule løypene, vi ble skikkelig positivt overrasket over at det var løyper som passet han også. Absolutt verdt et besøk. Vi angrer på at vi ikke ordnet overnatting og brukte to dager i parken.

Tok med grillmat og brukte grillen ved vannet til lunsj. Var mange benker der, og fine fasiliteter. Litt kø på en del av løypene, men det må man vel bare regne med. Mange instruktører som gikk rundt i løypene og hjalp til, og vi fikk god opplæring før vi startet.

Vi kommer garantert tilbake!

Takk, ranjav
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Parken er bemannet med dyktige og engasjerte medarbeidere. Opplæringen føltes trygg, og slett ikke unødvendig selv om familien har klatret endel tidligere. Tenåringene syntes løypene var varierte og utfordrende.
Området er rent og flott opparbeidet, uten at naturpreget er ødelagt. Tusen takk for en flott dag!

Takk, tfwl
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Som barn var jeg i Teveldal hver sommer når vi besøkte familie i Meråker. Å dra tilbake med egne barn på 9 og 12 var en innertier. For et fantastisk anlegg!! Vi tilbrakte en hel dag på Rypetoppen og det var tipptopp selvom været ikke spilte på lag. Her fikk voksne og barn testet fysiske og mentale grenser samtidig som vi opplevde stor grad av mestring. De ansatte vi møtte var tilgjengelige, blide og imøtekommende. Rypetoppen må være landets beste klatrepark! Vi kommer tilbake

Takk, sher3105
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte parken for første gang forleden dag. To voksne og barn på 8, 10 og 13 år.

Vi storkoste oss hele dagen, men rakk dessverre ikke alle løypene. Det var ikke kø da vi besøkte parken, og vi hadde lite pauser. Det er rett og slett bare så mye gøy å velge mellom. Mange flotte zipliner i alle vanskelighetsgrader. Spesielt spektakulært med dem som gikk over vannet samt klatringen i berget bort til to av ziplinene. Ellers maaaange flotte løyper med ulik vanskelighetsgrad og ulike hindere. Vi kommer garantert tilbake, flere ganger.

Takk, 326yngvel