Fantastisk

Lå over en natt i Artic Dome. Hadde fri tilgang på SUPbrett og kano på kveldstid. Ungene og de... les mer

Anmeldt 2. juli 2022
ingridbD7090LQ
Norge
Kjempedag for familien.

Anmeldt 2. august 2021
Trip723309

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en flott dag parken. Hadde ingen spesielle forventninger men hadde hørt mye bra. Profesjonelle instruktører tok godt vare på alle. Her var noe for enhver. Nybegynner og proffs. Sikkerhet var tatt på alvor. Kjempedag !

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Trip723309
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra park som passer for de fleste, effektiv måte å kurere høydeskrekk.
Anbefaler speilet turen over Brudesløret

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, geirerlendj
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Sommeropphold i 6gr og regn, men likevel hadde vi det fantastisk. Alle fikk sine utfordringer, og var godt fornøyde. Dessverre for kaldt til å prøve vannaktivitetene, men ungene var slitne nok etter klatringa

1  Takk, marthemaa
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter i Bjørnehi-hytter, som ligger rett ved inngangen til klatreparken. Flott beliggenhet i naturskjønne omgivelser, og muligheter for å bruke kano og sup på kveldstid. Husk pute og dyne for maksimal sovekomfort.

Selve klatreparken er eksepsjonell. Har vært i et par andre tidligere som har gitt gode opplevelser, men denne var heftigere, større og morsommere enn de andre vi har vært i. Mange forskjellige muligheter for store og små, og noen zip lines som er verdt turen alene. Det eneste som trekker litt ned er all myggen og knotten, men det finnes det midler mot.

Takk, eirhaa
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en helt super dag i klatreparken. Hadde med barn i alderen 2, 7, 8, 11 og 15 år + fire voksne. Alle koste seg like mye. 2-åringen var helt vill i de gule løypene, vi ble skikkelig positivt overrasket over at det var løyper som passet han også. Absolutt verdt et besøk. Vi angrer på at vi ikke ordnet overnatting og brukte to dager i parken.

Tok med grillmat og brukte grillen ved vannet til lunsj. Var mange benker der, og fine fasiliteter. Litt kø på en del av løypene, men det må man vel bare regne med. Mange instruktører som gikk rundt i løypene og hjalp til, og vi fikk god opplæring før vi startet.

Vi kommer garantert tilbake!

Takk, ranjav